Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Även där har man lyckats ändra på sanningen. Varför måste det vara så hemligt? Kubanerna betalade
mera än de i Lund, det kommer ju fram förr eller senare...
Jag vet inte, det här verkar ju vara ett riktigt tågmuppskämt. Internmupparna skrattar och har kul medan några går på det. Jag gick väl på det halvt om halvt. Lägg ner detta forum om det är den här muppnivån som skall gälla.
643 skrev:Även där har man lyckats ändra på sanningen. Varför måste det vara så hemligt? Kubanerna betalade
Eller så försöker man sälja dem två gånger... På samma sätt som med Eiffeltornet en gång.
643 skrev:Även där har man lyckats ändra på sanningen. Varför måste det vara så hemligt? Kubanerna betalade
Eller så försöker man sälja dem två gånger... På samma sätt som med Eiffeltornet en gång.
Markus E skrev:Jag vet inte, det här verkar ju vara ett riktigt tågmuppskämt. Internmupparna skrattar och har kul medan några går på det. Jag gick väl på det halvt om halvt. Lägg ner detta forum om det är den här muppnivån som skall gälla.
-----------------------
Det är väl inte fel med lite humor. Men jag tror att många trots allt hoppas på att nyheten är sann.... Annars är det ju i alla fall av inläggen att döma många även inbitna 'diggare' som gått på det...
Och inte vore det fel om t.ex. SIDA - som har ett långt förflutet i Kuba och andra håll i regionen - engagerade sig i det för att möjliggöra att vagnar som annars skulle skrotas fick ett nytt liv på en plats i världen där det verkligen behövs insatser för kollektivtrafiken. Kanadensiska SIDA fixade ju så att de gamla tunnelbanevagnarna från Toronto kom till Lagos och där gör stor nytta i kollektivtrafiken.