http://www.vasttrafik.se/#!/reseinforma ... adstrafik/
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Sammanställningen är tyvärr ett hastverk!Harald skrev:Nu står det att linje 19 ska kortas av till Sörgårdsskolan, men på "kartan" som kom för ett tag sedan och fortfarande finns på deras webbplats går den till Bifrost. Västtrafiks information håller stilen, m.a.o.
Frågan är givetvis: Vart är jag på väg?Harald skrev:Västtrafiks "informationsavdelning" tycks helt ha tappat kontakten med verkligheten och verkar utföra något slags rit där uppfyllande av abstrakta principer är viktigare än begriplig information. Idag såg jag f.ö. en buss skyltad "SVAR Vallhamra". Jag undrar vad frågan var.
Nej, det är svaret på "den yttersta frågan om Livet, universum och allting" Här var ju frågan "Vart är jag på väg" alltså är 42 fel svar.hej skrev:Men svaret är väl fel, det skall väl vara 42
Men då är frågan felformulerad.2763 skrev:Nej, det är svaret på "den yttersta frågan om Livet, universum och allting" Här var ju frågan "Vart är jag på väg" alltså är 42 fel svar.hej skrev:Men svaret är väl fel, det skall väl vara 42
//T
Jourmaster skrev:Tråden har totalt spårat ur, men på ett tämlgen underhållande sätt, därför vidtar Jourmaster ingen åtgärd.