Dagens bästa Naturbild!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Re: Dagens bästa Naturbild!
Det gula guldet blommar för fullt.

*Bump*

Den här tråden lever sitt eget liv, och ibland så dyker det upp en ny bild.Sparkfot skrev:*Bump*
Med tanke på hur gammal tråden är så är det knappast så att dryga två veckors uppehåll gör att det räknas som bump. Men jag vet inte.
Trist att jag inte kan bidra med bilder, då själva avtryckaren på min kamera gör att bilderna blir dåliga. Alltså inte knappen, utan den som trycker på den.
Professionell tyckare
Lite stenar i Småland (inte Smålandsstenar
)

Rock by Hannes R, on Flickr

Bolmen by Hannes R, on Flickr

Höö reservat i Älmhult:

Höö by Hannes R, on Flickr

Rock by Hannes R, on Flickr

Höö reservat i Älmhult:

Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
Fanstastiska bilder som vanligt Malte!!
Bidrar med en egen bild till stacken:

Bidrar med en egen bild till stacken:

En katt i grönskan..

Bolmen och Älmhult? Då måste du nästan ha passerat rätt nära en av mina arbetsplatser - Agunnaryds kyrka! Småland kan minsann vara vackert om man har öga för detaljerna! Tack för fina bilder!MalteR skrev:Lite stenar i Småland (inte Smålandsstenar)
Professionell tyckare
Kalix-älven.

många snygga bilder här

är en kille på 18 år har ett brett fotointresse
jag har dyslexi
MIN hemsida är eos95.se där hittar man det mesta av mina foton.
jag har dyslexi
MIN hemsida är eos95.se där hittar man det mesta av mina foton.
*bump*

Södra Botniabanan
En frame från ett videoklipp...
Snyggt!Sparkfot skrev:*bump*
Där har du kört rätt lång exponeringstid och dito liten bländare (och lägsta ISO-tal såklart) antar jag med tanke på molnen...
Jag tror effekten uppstår när man fotar med ett vidvinkel, liknande 10-22? Molnen smetas ut liksom.
Bättre att fråga och verka okunnig, än att tiga och förbli det.
Nästan helt rätt, 10-24mm objektiv samt polfilter är använt!Fredrik E skrev:Jag tror effekten uppstår när man fotar med ett vidvinkel, liknande 10-22? Molnen smetas ut liksom.

Mina bilder är ©Hannes R