Tror inte att jag har sett den här här tidigare:
Åsa-Nisse (inkl spårvagnar i Jönköping)
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Re: Åsa-Nisse (inkl spårvagnar i Jönköping)
Det var t o m en vagn på Gul linje, som bara trafikerades vintertid.
Ser tämligen våraktigt ut med tanke på klädseln på folket på gatan. Filmfrekvenserna från Stadsparken är inspelade vid ett senare tillfälle än scenerna nere i centrala Jönköping, träden är mycket mer utslagna nämligen.
Någon som vet något mer om trafikeringen av Jönköpings spårvägsnät samt när man gick över till/från sommar- och vintertidtabell.
Försökt läsa till mig det i den litteratur men kan inte hitta några tidtabeller eller annan info.
Ser tämligen våraktigt ut med tanke på klädseln på folket på gatan. Filmfrekvenserna från Stadsparken är inspelade vid ett senare tillfälle än scenerna nere i centrala Jönköping, träden är mycket mer utslagna nämligen.
Någon som vet något mer om trafikeringen av Jönköpings spårvägsnät samt när man gick över till/från sommar- och vintertidtabell.
Försökt läsa till mig det i den litteratur men kan inte hitta några tidtabeller eller annan info.
- Legimitation
Re: Åsa-Nisse (inkl spårvagnar i Jönköping)
Har du kollat här? http://www.jsbs.se/index.htmMickeJ skrev:Det var t o m en vagn på Gul linje, som bara trafikerades vintertid.
08 i förskingringen
Canon EOS500D med EFS 18-55 IS och EFS 55-250 IS.
Canon EOS500D med EFS 18-55 IS och EFS 55-250 IS.