Finn ett fel
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Finn ett fel
Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
Re: Finn ett fel
saknar en hylla på andra sidan stegen?
reklmen är borta?
handikapp skylten sitter för högt upp på stegsidan?
är en kille på 18 år har ett brett fotointresse
jag har dyslexi
MIN hemsida är eos95.se där hittar man det mesta av mina foton.
jag har dyslexi
MIN hemsida är eos95.se där hittar man det mesta av mina foton.
Är väl säkert en kamerasak, men ska det verkligen vara så gult?
Besök gärna min hemsida http://www.jowahlen.se!
Jag tycker att ledstången var väldigt tjusig!
Du åker i en Cx-vagn. C20 är mer ändamålsenlig idag.
/T
/T
Med reservation för tyckfel.
Märkligt placerad dörröppningsknapp (om det är det det är) vid vänstra dörren.
- Hans Wibacke
Det saknas en reklamaffisch.
Ledstången i mitten härstammar från en C2 eller C3.

http://www2.sl.se/Templates/FMS/FMS_pho ... cid=104415
"...men det är ju mörkt ute?..."
"- aah, tänkte inte på de..."
Hur mycket C2 delar används fortfarande och vad är det i så fall?roggek skrev:Ledstången i mitten härstammar från en C2 eller C3.
"Spårvagn till Ropsten! All aboard!"
Nog en hel del hjulaxlar, hjulringar och lite Kajsa Warg: Man tager vad man haver...Tramman skrev:Hur mycket C2 delar används fortfarande och vad är det i så fall?
"...men det är ju mörkt ute?..."
Det som ser ut att kunna vara en dörröppningsknapp är inte det. Men vad är det? Det har jag funderat på många gånger. Vet inte varför jag inte kommit till skott och ställt frågan här tidigare!Reptilia skrev:Märkligt placerad dörröppningsknapp (om det är det det är) vid vänstra dörren.
Rädda en medmänniskas liv, ge blod!
Att betala kontant är en solidaritetshandling
Att betala kontant är en solidaritetshandling
Jaha, man tager vad man haver. Jaha. Egentligen, vore det inte bättre om SSS tog hand om alla C2/C3 delar som finns kvar som reserv delar till veteran tåget?roggek skrev:Nog en hel del hjulaxlar, hjulringar och lite Kajsa Warg: Man tager vad man haver...Tramman skrev:Hur mycket C2 delar används fortfarande och vad är det i så fall?
var det jag syftade på, ja.roggek skrev:Ledstången i mitten härstammar från en C2 eller C3.
Men vad är det för vagn på den bilden? är det som är C1?
Mina bilder är ©Hannes R
Jag tror det är en termostat.LÅ1 skrev:Det som ser ut att kunna vara en dörröppningsknapp är inte det. Men vad är det? Det har jag funderat på många gånger. Vet inte varför jag inte kommit till skott och ställt frågan här tidigare!
Jag gillar boxar – jag tänker gärna utanför dem.
Om man tar vad man haver med avseende på hjulaxlar å sånt, har man koll på att undvika att göra en Skoterud?
- Kristofer
- Kontakt:
Ja det är en C1.MalteR skrev: Men vad är det för vagn på den bilden? är det som är C1?
Om man inte vet vart man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ju ändå inte när man är framme. (Nalle Puh)
Bra poäng där. Fast det är ju lite kul att delar från t.ex. C1 2001 fortfarande åker runt på nätet efter ca. 43 år.M_M skrev:Om man tar vad man haver med avseende på hjulaxlar å sånt, har man koll på att undvika att göra en Skoterud?

43? Nu får du gärna förklara uträkningenTramman skrev:Fast det är ju lite kul att delar från t.ex. C1 2001 fortfarande åker runt på nätet efter ca. 43 år.

Sorry! Jag menade ca. 53 år. Eller när kom 2001?daniel_s skrev:43? Nu får du gärna förklara uträkningenTramman skrev:Fast det är ju lite kul att delar från t.ex. C1 2001 fortfarande åker runt på nätet efter ca. 43 år.