Jag och brorsan jobbade på 331 den 9 okt. Då kom lille Ramon och hans mamma Birgit ombord vid Skansen. Ramon, spårvagnsfreak hade fått åka bergbanan några svängar för att mätta "spårbehovet". Men det räckte inte, han ville åka spårvagn och gick direkt fram till föraren Claes och spanade intresserat. Mamma berättade att Ramon varit medlem sen han var två år. Nu är han tre. Han ville ha vår fina tidning så han kunde få se alla fina spårvagnarna. Vad månde bliva av denna lilla kille. Kom snart tillbaka Ramon.
Uggla/kondis 331
Yngste medlemmen hittills - Ramon 3 år
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Yngste medlemmen hittills - Ramon 3 år
- Bilagor
-
- Ramon 2.jpg (369.1 KiB) Visad 1036 gånger
-
- Ramon 1.jpg (464.6 KiB) Visad 1036 gånger
MWU/kondis
Re: Yngste medlemmen hittills - Ramon 3 år
Det ska börjas i tid! Fast min son var en vecka gammal när han blev medlem. Grämer mig lite för att det tog en vecka. Ber om ursäkts. Ska inte upprepas mer.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Bättre lycka nästa gångbruse skrev:Det ska börjas i tid! Fast min son var en vecka gammal när han blev medlem. Grämer mig lite för att det tog en vecka. Ber om ursäkts. Ska inte upprepas mer.

------------------------------------
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal! (J.Thåström)
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal! (J.Thåström)
Martin skrev:Bättre lycka nästa gångbruse skrev:Det ska börjas i tid! Fast min son var en vecka gammal när han blev medlem. Grämer mig lite för att det tog en vecka. Ber om ursäkts. Ska inte upprepas mer.

De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark