Det har nu gått flera dagar sedan vagn 423 kom ut reklamtejpad på Tvärbanan och ännu inga bilder från forumets fotografer. Har ni fastnat inne i stan, eller? Nåväl, i väntan på att någon med riktig kamera får korn på vagnen bjuder jag på nedanstående från mobilen. Vagnen gör som synes reklam för Svenska Dagbladet.
Bilagor
Vagn 423, reklamtejpad.
vagn-423-reklam-svd.jpg (114.22 KiB) Visad 4569 gånger
Hans Wibacke skrev:Det har nu gått flera dagar sedan vagn 423 kom ut reklamtejpad på Tvärbanan och ännu inga bilder från forumets fotografer. Har ni fastnat inne i stan, eller? Nåväl, i väntan på att någon med riktig kamera får korn på vagnen bjuder jag på nedanstående från mobilen. Vagnen gör som synes reklam för Svenska Dagbladet.
Under de närmaste dagarna kommer minst 1 Saltsjöbanevagn också stripas med reklam för Svenska Dagbladet. Hoppas att det blir snyggare utfört än förra gången när det var reklam för Sickla köpkvarter...
Hans Wibacke skrev:Det har nu gått flera dagar sedan vagn 423 kom ut reklamtejpad på Tvärbanan och ännu inga bilder från forumets fotografer. Har ni fastnat inne i stan, eller? Nåväl, i väntan på att någon med riktig kamera får korn på vagnen bjuder jag på nedanstående från mobilen. Vagnen gör som synes reklam för Svenska Dagbladet.
Under de närmaste dagarna kommer minst 1 Saltsjöbanevagn också stripas med reklam för Svenska Dagbladet. Hoppas att det blir snyggare utfört än förra gången när det var reklam för Sickla köpkvarter...
/ Janne
får hålla utkik
är en kille på 18 år har ett brett fotointresse
jag har dyslexi
MIN hemsida är eos95.se där hittar man det mesta av mina foton.
Undrar när vi får se den första stripade vagnen för spårväg city?
SvD går ju från klarhet till klarhet menar jag. Först spyr de (på redaktionell plats, inte i krönika eller ledare märk väl) galla över västra city; för att sedan flytta dit.
Nu spyr de galla över spårväg city (http://www.svd.se/stockholm/nyheter/nya ... 166343.svd, notera att rubriken i tidningen är "Trafikkaos med ny spårvagn".) men tvärbanan är det till och med tydligen okej att göra reklam på?
När man inget vet är det inte lätt att få bilder. Jag står ju knappast i en timme längs tvärbanan o glor på vagnar jag redan har bilder på..
Och naturligtvis när man höll koll idag var den givetvis Inte tursatt..