23:12 är närmare midnatt än 17:30 i alla fall. Jag tycker 23:12 är fair enough. Jag sover då i alla fall.bruse skrev:Om du anser att 23:12 är midnatt så. Då avgår sista turen från Wau.Kantorn skrev:Enligt http://sl.se/PageFiles/328/tidtabell_linje_7.pdf kommer ju spårvagnen gå till WAU till midnatt.
Linje 7:s tidtabell är klar...
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Re: Linje 7:s tidtabell är klar...
Professionell tyckare
Har för mig att infartsparkeringen vid Blåsut även på SL-tiden. När man köpte p-biljetten så fanns det på ena kortändan 2 (eller var det 3?) kuponger som kunde rivas av och användas för resan in till City.Thomas Lange skrev: Kombinerade biljetter för parkering och resa med SS har ju förekommit tidigare, en liten sidofråga är om de fanns kvar ända in i SL-tiden?
Det var 3, i och med att Blåsut låg i zon E2 och det krävdes 3 kuponger in till zon X1 (innerstaden).Mr Bo skrev: När man köpte p-biljetten så fanns det på ena kortändan 2 (eller var det 3?) kuponger som kunde rivas av och användas för resan in till City.
"...men det är ju mörkt ute?..."
"- aah, tänkte inte på de..."
"- aah, tänkte inte på de..."