Någon som kan gissa var jag tog bilden och vart tåget var påväg (påspår?) ?
Dålig information?
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Dålig information?
Glömde tyvärr dekrypteringsnyckeln hemma, som tur är så kom jag rätt ändå!

//Krister Påvall 2364
Re: Dålig information?
Det är ju solklart vad som gäller.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Till
StoüklÄH<6<lstXH
h?Wkngn?
så klart
StoüklÄH<6<lstXH
h?Wkngn?
så klart
J49 7r0r 477 Ð37 är $ån Ðär b4nv3r|{$-£337 $0m Ð3 r1|{7197 7µƒƒ4 h壣3r på m3Ð. D0000c1!!!
Bildlicens: Creative Commons by-nc-sa.
Gissar på VH (Västerhaninge) skylten visar "Kungsängen".kritse skrev:Glömde tyvärr dekrypteringsnyckeln hemma, som tur är så kom jag rätt ändå!![]()
MVH
Kjell L
-
AdrianLangemar
Bilden är tagen I Västerhaninge. Avgångstiden talar för att skylten visar "Stockholm C Bålsta". Visserligen brukar dessa tåg gå från spår 2, men det kanske är annorlunda nu när inga tåg går till Nynäshamn.
Hmmm har visst börjat tackla av. Kommer inte ihåg koderna.AdrianLangemar skrev:Bilden är tagen I Västerhaninge. Avgångstiden talar för att skylten visar "Stockholm C Bålsta". Visserligen brukar dessa tåg gå från spår 2, men det kanske är annorlunda nu när inga tåg går till Nynäshamn.
MVH
Kjell L
Stämmer bra det, tågen bytte lite spår när bussersättningen började. På "fritext"-raden rullade information om att bussar ersatte pendeltågstrafiken och så vidare, men även det blev lite krypterat!AdrianLangemar skrev:Bilden är tagen I Västerhaninge. Avgångstiden talar för att skylten visar "Stockholm C Bålsta". Visserligen brukar dessa tåg gå från spår 2, men det kanske är annorlunda nu när inga tåg går till Nynäshamn.
//Krister Påvall 2364