Jag vill minnas att det finns/fanns en vagn som aldrig användes, som var reservdelslager eller dyl.
Vilken var det?
Bild någon?
Micke
Djurgårdslinjen
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Djurgårdslinjen
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Høka vogn?
hei Micke!
Du tenker ikke på 252 vell?
Reservedelsvogn til 700, ex 249!
Andreas
Du tenker ikke på 252 vell?
Reservedelsvogn til 700, ex 249!
Andreas
Nie, en A31.
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
A-31 332
Hei Micke!
Du tenker på A31 332
http://web.ss.se/vagnhallen/vagn.asp?id=7
Etter det jeg hørte så sto den sist i Gårdahallen i Göteborg, men den er vel nå sendt til skrot!
Den ble demontert av folk fra Djuregårdslinjen før den ble skrotet!
Andreas
Du tenker på A31 332
http://web.ss.se/vagnhallen/vagn.asp?id=7
Etter det jeg hørte så sto den sist i Gårdahallen i Göteborg, men den er vel nå sendt til skrot!
Den ble demontert av folk fra Djuregårdslinjen før den ble skrotet!
Andreas
- Stefan Widén
Ja det stämmer att det var 332. Vagnen kördes till GBG när vi blev av med vårt spår i Brommahallen. Så tillslut så beslutade vi att demontera kvarvarande reservdelar och därefter gick vagnen till skrot. AB SS har dock 5 st A31:or kvar varav två är på Djurgården och resten i Mkp
Stefan
Stefan
Infrastrukturexpert med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
Stefan Widén skrev:Ja det stämmer att det var 332. Vagnen kördes till GBG när vi blev av med vårt spår i Brommahallen. Så tillslut så beslutade vi att demontera kvarvarande reservdelar och därefter gick vagnen till skrot. AB SS har dock 5 st A31:or kvar varav två är på Djurgården och resten i Mkp
Stefan
Aha, det är därför de har lyst med sin frånvaro så länge. Har alltid undrat vart de tagit vägen, man ser inte så ånga nu för tiden.!
När skrotades 332?
När flyttades de till Malmköping?
Vilka A31 finns var?
Micke
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av: