Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare) Allmänna forumregler
Har haft 2 chanser att åka själv, ena gången stängdes den pga. dåligt väder, då fick man gratisbiljett till ett senare tillfälle, den dagen var dimman så tjock att man inte såg nånting = meningslöst. Men jag ska åka till sommaren när träden har slagit ut.
Har haft 2 chanser att åka själv, ena gången stängdes den pga. dåligt väder, då fick man gratisbiljett till ett senare tillfälle, den dagen var dimman så tjock att man inte såg nånting = meningslöst. Men jag ska åka till sommaren när träden har slagit ut.
Man tackar! Ta inte på för mycket kläder för det blir galet varmt där inne..
Kantorn skrev:Underbart!
Jag gissar att späkena inte satt på bänken hela tiden?
Tack!
Nix, de drog mitt under exponeringen. Det är möjligt att de även är de som är längst ut till höger...
Så här såg det ut i Hammarby i eftermiddags: Flickr
Är det åskmoln eller askmoln?
Åh fy fan Malte, vilken bild!! Nog för att jag såg molnen men hoppas innerligt att molnens färger är förstärka av pålagda kontraster i efterhand? Ser ju ut som om domedagen är kommen.
the0fiskis skrev:Åh fy fan Malte, vilken bild!! Nog för att jag såg molnen men hoppas innerligt att molnens färger är förstärka av pålagda kontraster i efterhand? Ser ju ut som om domedagen är kommen.
Tack!!
Jorå, jag har ökat kontrasten lite, samt använt en varmare vitbalans. Det var VÄLDIGT mörka moln!
the0fiskis skrev:Åh fy fan Malte, vilken bild!! Nog för att jag såg molnen men hoppas innerligt att molnens färger är förstärka av pålagda kontraster i efterhand? Ser ju ut som om domedagen är kommen.
Tack!!
Jorå, jag har ökat kontrasten lite, samt använt en varmare vitbalans. Det var VÄLDIGT mörka moln!
Jo tack jag såg det från tuben påväg från Gullmarsplan och tänkte sånär sticka ut med kameran med tyvärr blev det inte av..
Hade gärna stått på toppen av Hammarby backen eller från gondolen på Globen och fotat molnen men ack så blev det inte..