Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Det körs massor av vagnstransporter mellan bana 3 och Vällingby för underhåll/reparation och det kanske var en sån?
Herr A32 får väl följa med när vi är ute å snöblåser eller kanske sitta med en stund på min utbildning av snöblåsförare och trigga den gamla nostalginerven??
Efter juluppehållet (27/12)börjar åter snöjouren och då är jag igång igen.
Robban Ftm skrev:Det körs massor av vagnstransporter mellan bana 3 och Vällingby för underhåll/reparation och det kanske var en sån?
Herr A32 får väl följa med när vi är ute å snöblåser eller kanske sitta med en stund på min utbildning av snöblåsförare och trigga den gamla nostalginerven??
Efter juluppehållet (27/12)börjar åter snöjouren och då är jag igång igen.
/R
Absolut vill jag inte missa det tillfället
Hör av mig Robban.
/a32
På fädernes grund skall det nya byggas, med trofast kärlek det gamla tryggas
Copyright A32 på mina bilder här på SSS Forum. לוהים גדול
Att det har körts en del cx på bana 1 den senaste tiden beror på att bana 3 trafikerats med långa tåg även på helgerna under december.
Man har valt att enbart traffikera med C20 eftersom det finns många C20 som inte används på bana 1 på helgerna. Det har medfört att fem C20 tåg lånats in från Vällingby till Rissne, men för att få plats med alla inlånade C20 har man helt enkelt "parkerat" några cx-tåg i Vällingby under tiden.