Snart...
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Snart...
är det vinter, Burrr

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
-
Re: Snart...
Snart är det vinter. Hurra!Bussmicke skrev:är det vinter, Burrr
(Ni anar inte hur trist regnperioden, dvs. september-december, är här i Luleå.)
Anders
Anders Norén skrev:Snart är det vinter. Hurra!Bussmicke skrev:är det vinter, Burrr
(Ni anar inte hur trist regnperioden, dvs. september-december, är här i Luleå.)
Anders
Och här nere i Småland är regn-och-slask-perioden december-mars *sucka*
Nä se det snöar, hurra!
(fast inte än på ett tag, vad?)
Jag diggar vintern! Spårtrafik i snö är vackert. En annan sorts spårtrafik är ju inte helt fel heller, närmare bestämt skidor! Det är bara att ta ett par varv runt Drottningholms Slott och avsluta med en härlig kopp varm choklad! Som grädde på tårtan toppas det hela med ett tiotal rejäla snöbollskrig (blir man någonsin för gammal?) med (eehhh... jag menar mot) grannskolan!
(fast inte än på ett tag, vad?)
Jag diggar vintern! Spårtrafik i snö är vackert. En annan sorts spårtrafik är ju inte helt fel heller, närmare bestämt skidor! Det är bara att ta ett par varv runt Drottningholms Slott och avsluta med en härlig kopp varm choklad! Som grädde på tårtan toppas det hela med ett tiotal rejäla snöbollskrig (blir man någonsin för gammal?) med (eehhh... jag menar mot) grannskolan!
- Reimersholme71
- Kontakt:
Undrar vilket som är roligast: skotta ut en buss ur en snödriva eller att sopa bort snön från spåren...

Bild från http://ostgotabilder.tema.liu.se
Martin
Bild från http://ostgotabilder.tema.liu.se
Martin
Eller kanske hacka ut is ur rännan i gatuspåret?Reimersholme71 skrev:Undrar vilket som är roligast: skotta ut en buss ur en snödriva eller att sopa bort snön från spåren...
Martin