Undra vad som for i Västtrafik då man satte upp ett gäng korta stolpar typ... så värst många buss i buss vid lämnandet av p-plats är det väll inte... ev mer plåtskador nu kanske... iof så kanske dessa räddar uppställd buss ::)

Så värst fin kanske den inte blev... skulle varit lyckat om man kunde trixa in Globen i bakgrunden.

GS 515 längst fram var för några veckor sedan ofta i Kallebäck med förare/ev förman och anslött sig med förare på 50-linjen.
För några dagar sedan såg jag en vit stadsbuss glida omkring mellan Järntorget och Masthugget (60:ans ändhållplats)... Föraren av den vita bussen frågade om han var i vägen... Absolut inte fick han som svar
Omloppet framför mig ska byta buss med ett annat omlopp som har en buss som ska in i hallen... omloppet som ska fortätta framför mig får den andra bussen, men kommer inte iväg pga tekniska svårigheter hos tre förare där ibland jag... vi var fem 60:or samt några privatbilister, en taxi och en väktarbil som inte kunde ta sig förbi... alla andra utom bussarna fann andra vägar. Det hela löste sig rätt snabbt då TLI infomerades.