C8or till skrot
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
C8or till skrot
Just nu (kl 11.46 10-01) så är 4 st C8or i Bromma på Bspåret under transport till Hammarby för skrotning.
Senast redigerad av AGR den torsdag 02 oktober 2003 19:45, redigerad totalt 1 gånger.
AGR
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Någon som vet vilka 

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Re: C8or till skrot
Alltså, var de på väg till Hammarby för att hamna på skrotspåret eller på väg från Hammarby för att skrotas? Man skrotar ju som bekant inga vagnar i Hammarby17AGR skrev:Just nu (kl 11.46 10-01) så är 4 st C8or under transport till Hammarby för skrotning.

Om de skulle från Hammarby gissar jag på att det var 2827-2828 och 2851-2852.
Hälsningar Mikael Ringmarck - Besök gärna min hemsida: http://ringmarck.fateback.com/
Re: C8or till skrot
Mikael R skrev:
Om de skulle från Hammarby gissar jag på att det var 2827-2828 och 2851-2852.
Det var cirka 4 till...

Mvh: Kvarne
Äger fd SL H22 6431.
Äger fd SL H22 6431.