Tack du, vad har du för kamera nu?Icecool skrev:WOW, mycket nice sparkis. F.. måste köpa en bättre kamera
Dagens bästa Naturbild!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Re: Dagens bästa Naturbild!
Kör en Nikon D-40 med 18-55 VR
Okej, det ska vara Pentax, det är fina grejer det.Icecool skrev:Kör en Nikon D-40 med 18-55 VR

Tydligen 

Fortsätter på blomstervägen..

Canon menar du väl?Sparkfot skrev:Okej, det ska vara Pentax, det är fina grejer det.Icecool skrev:Kör en Nikon D-40 med 18-55 VR

Riktigt riktigt snygg bild den där sista iaf, oavsett Pentax, Canon, Nikon eller nåt annat, en av dina bästa.

Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
Canon? Vad är det för nåt?MalteR skrev:Canon menar du väl?Sparkfot skrev:Okej, det ska vara Pentax, det är fina grejer det.Icecool skrev:Kör en Nikon D-40 med 18-55 VR
Riktigt riktigt snygg bild den där sista iaf, oavsett Pentax, Canon, Nikon eller nåt annat, en av dina bästa.

Nej men det är inte bara kameran som gör bilden, men verkligen stort tack Malte.

Ice:

En liten fjäril bara..

Mycket fin bild sparkis, helt underbar.
Har i dag köpt en Nikon D-90 så du bara vet sparkis, du kommer å ligga i lä

Haha tack, men D-90 ska du ju inte köpa, det ska vara pentax!Icecool skrev:Mycket fin bild sparkis, helt underbar.
En liten svan bara..

Du tar sjukt bra bilder, själv har jag inte kommit ut i skog o marl som jag hoppats på..Sparkfot skrev:Var har alla andra naturfotografer tagit vägen? Malte, Icecool,Nerdboy mfl.
(kanske inte den bästa bilden men skriv gärna en rad eller två om bilden om ni känner för det..)
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Sparkfot du är kung av naturfoto! 
extra trevligt dessutom såhär när man sitter hemma med 39 grader feber och mår lika dåligt som vädret utanför fönstret...

extra trevligt dessutom såhär när man sitter hemma med 39 grader feber och mår lika dåligt som vädret utanför fönstret...

Mina bilder är ©Hannes R
BM: Verkligen smickrande ord, trevligt att höra.
Hoppas att även du kan komma ut i skog å mark när tillfälle ges i akt för det finns så mycket att plåta bara man vill..
Malte: Även jätte stort tack till dig,
, Krya på dig och så hoppas vi att vädret blir bättre.

Malte: Även jätte stort tack till dig,

Det får bli en sista bild innan det är dags att hoppa i säng...
En hackspett i skogarna kring kaknäs..

Hoppas den ska uppskattas.
En hackspett i skogarna kring kaknäs..

Hoppas den ska uppskattas.
Senast redigerad av Sparkfot den måndag 22 juni 2009 1:31, redigerad totalt 1 gånger.
Jag vill kunna ta sådana bilder. Men jag har ingen systemkamera. Hoppas det går bra ändå.
Underbara bilder, Sparkfot!
Professionell tyckare
Allting går bara man vill. Tack förresten.Kantorn skrev:Jag vill kunna ta sådana bilder. Men jag har ingen systemkamera. Hoppas det går bra ändå.

En lite udda bild kanske, men hoppas den ska uppskattas ändå..

Såg att jag glömt slänga upp en bild för tisdagen så den kommer här:

Onsdagsbilden..

Kommentarer får som alltid lämnas.

Onsdagsbilden..

Kommentarer får som alltid lämnas.