Lok 9238.
Mer blandade bilder från veckan som vanligt på länken nedan.
http://www.askjoh.se/2009_v12.htm
Micke
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Hej!Sparkfot skrev:Trevliga bilder som alltid Micke, synd bara att fler inte verka visa sin uppskattning..
Å andra sidan så minskar ju inte motivationen att lägga ut fler bilder om de som läser hans inlägg skulle lämna en trevlig kommentar? Jag tycker inte det är för mycket begärt.MJTÅG skrev:Hej!Sparkfot skrev:Trevliga bilder som alltid Micke, synd bara att fler inte verka visa sin uppskattning..
Bara för att folk inte alltid skriver något i tråden betyder inte det att man inte gillar bilderna. Jag, och säkert många fler, gillar verkligen dessa "bakom kulliserna" reportage från t-banan men att hålla på att skriva "bra bild", "toppenbilder", "trevliga bilder" i varenda tråd blir mest tjatigt i längden och tillför inget direkt, förutom uppskattning till fotografen då. Jag tycker alla dessa bilder är toppen. Det gäller tidigare visade bilder & filmklipp också.
Du har en poäng i att det inte är för mycket begärt men samtidigt inget man kan begära alls. Det är ju upp till var och en om dom vill lämna en kommentar eller inte. Men flera bildtrådar som mest bara inenhåller inlägg med texten "trevliga bilder, fina bilder" osv fyller ju ingen större funktion. Alla fotografer tycker säkert olika om detta md att kommentera bilder. Personligen bryr jag mig inte om jag inte får några trevliga kommentarer på mina bilder men visst kan det vara trevligt. Nåja, nu njuter vi av bilderna i stället.Sparkfot skrev:Å andra sidan så minskar ju inte motivationen att lägga ut fler bilder om de som läser hans inlägg skulle lämna en trevlig kommentar? Jag tycker inte det är för mycket begärt.MJTÅG skrev:Hej!Sparkfot skrev:Trevliga bilder som alltid Micke, synd bara att fler inte verka visa sin uppskattning..
Bara för att folk inte alltid skriver något i tråden betyder inte det att man inte gillar bilderna. Jag, och säkert många fler, gillar verkligen dessa "bakom kulliserna" reportage från t-banan men att hålla på att skriva "bra bild", "toppenbilder", "trevliga bilder" i varenda tråd blir mest tjatigt i längden och tillför inget direkt, förutom uppskattning till fotografen då. Jag tycker alla dessa bilder är toppen. Det gäller tidigare visade bilder & filmklipp också.
Jag begärde ingenting jag sa bara att jag tycker att det är synd att många bara kikar in och sen går vidare, man kanske inte alltid kan få kommentarer till sina bilder men det uppskattas mer en vad folk tror om man får en eller flera kommentarer..MJTÅG skrev:Du har en poäng i att det inte är för mycket begärt men samtidigt inget man kan begära alls. Det är ju upp till var och en om dom vill lämna en kommentar eller inte. Men flera bildtrådar som mest bara inenhåller inlägg med texten "trevliga bilder, fina bilder" osv fyller ju ingen större funktion. Alla fotografer tycker säkert olika om detta md att kommentera bilder. Personligen bryr jag mig inte om jag inte får några trevliga kommentarer på mina bilder men visst kan det vara trevligt. Nåja, nu njuter vi av bilderna i stället.Sparkfot skrev:Å andra sidan så minskar ju inte motivationen att lägga ut fler bilder om de som läser hans inlägg skulle lämna en trevlig kommentar? Jag tycker inte det är för mycket begärt.MJTÅG skrev: Hej!
Jovisst, det gör det säkert. Man får lägga upp bilderna och se hur det går.Sparkfot skrev:Jag begärde ingenting jag sa bara att jag tycker att det är synd att många bara kikar in och sen går vidare, man kanske inte alltid kan få kommentarer till sina bilder men det uppskattas mer än vad folk tror om man får en eller flera kommentarer..