Fler bilder från denna vecka.

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Micke Asklander
Kontakt:

Fler bilder från denna vecka.

Inlägg av Micke Asklander »

Bild
Lok 9238.
Mer blandade bilder från veckan som vanligt på länken nedan.
http://www.askjoh.se/2009_v12.htm

Micke
ännu en dag
Sparkfot
Kontakt:

Re: Fler bilder från denna vecka.

Inlägg av Sparkfot »

Trevliga bilder som alltid Micke, synd bara att fler inte verka visa sin uppskattning.. :cry:
76

Inlägg av 76 »

Ja, jag tittar själv alltid på dina trevliga bilder. Men är usel på att skriva nåt i tråden.
Användarens profilbild
mjtag
Kontakt:

Inlägg av mjtag »

Sparkfot skrev:Trevliga bilder som alltid Micke, synd bara att fler inte verka visa sin uppskattning.. :cry:
Hej!
Bara för att folk inte alltid skriver något i tråden betyder inte det att man inte gillar bilderna. Jag, och säkert många fler, gillar verkligen dessa "bakom kulliserna" reportage från t-banan men att hålla på att skriva "bra bild", "toppenbilder", "trevliga bilder" i varenda tråd blir mest tjatigt i längden och tillför inget direkt, förutom uppskattning till fotografen då. Jag tycker alla dessa bilder är toppen. Det gäller tidigare visade bilder & filmklipp också.
/Martin. Spårväg och kontanter, ja tack.
Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram
Sparkfot
Kontakt:

Inlägg av Sparkfot »

MJTÅG skrev:
Sparkfot skrev:Trevliga bilder som alltid Micke, synd bara att fler inte verka visa sin uppskattning.. :cry:
Hej!
Bara för att folk inte alltid skriver något i tråden betyder inte det att man inte gillar bilderna. Jag, och säkert många fler, gillar verkligen dessa "bakom kulliserna" reportage från t-banan men att hålla på att skriva "bra bild", "toppenbilder", "trevliga bilder" i varenda tråd blir mest tjatigt i längden och tillför inget direkt, förutom uppskattning till fotografen då. Jag tycker alla dessa bilder är toppen. Det gäller tidigare visade bilder & filmklipp också.
Å andra sidan så minskar ju inte motivationen att lägga ut fler bilder om de som läser hans inlägg skulle lämna en trevlig kommentar? Jag tycker inte det är för mycket begärt.
Användarens profilbild
mjtag
Kontakt:

Inlägg av mjtag »

Sparkfot skrev:
MJTÅG skrev:
Hej!
Å andra sidan så minskar ju inte motivationen att lägga ut fler bilder om de som läser hans inlägg skulle lämna en trevlig kommentar? Jag tycker inte det är för mycket begärt.
Du har en poäng i att det inte är för mycket begärt men samtidigt inget man kan begära alls. Det är ju upp till var och en om dom vill lämna en kommentar eller inte. Men flera bildtrådar som mest bara inenhåller inlägg med texten "trevliga bilder, fina bilder" osv fyller ju ingen större funktion. Alla fotografer tycker säkert olika om detta md att kommentera bilder. Personligen bryr jag mig inte om jag inte får några trevliga kommentarer på mina bilder men visst kan det vara trevligt. Nåja, nu njuter vi av bilderna i stället.
Sparkfot
Kontakt:

Inlägg av Sparkfot »

MJTÅG skrev:
Sparkfot skrev:
MJTÅG skrev: Hej!
Du har en poäng i att det inte är för mycket begärt men samtidigt inget man kan begära alls. Det är ju upp till var och en om dom vill lämna en kommentar eller inte. Men flera bildtrådar som mest bara inenhåller inlägg med texten "trevliga bilder, fina bilder" osv fyller ju ingen större funktion. Alla fotografer tycker säkert olika om detta md att kommentera bilder. Personligen bryr jag mig inte om jag inte får några trevliga kommentarer på mina bilder men visst kan det vara trevligt. Nåja, nu njuter vi av bilderna i stället.
Jag begärde ingenting jag sa bara att jag tycker att det är synd att många bara kikar in och sen går vidare, man kanske inte alltid kan få kommentarer till sina bilder men det uppskattas mer en vad folk tror om man får en eller flera kommentarer.. :wink:
Användarens profilbild
Kantorn

Inlägg av Kantorn »

Trevligt reportage. Kul att katterna fick vara med också!
Professionell tyckare
Användarens profilbild
mjtag
Kontakt:

Inlägg av mjtag »

Sparkfot skrev:Jag begärde ingenting jag sa bara att jag tycker att det är synd att många bara kikar in och sen går vidare, man kanske inte alltid kan få kommentarer till sina bilder men det uppskattas mer än vad folk tror om man får en eller flera kommentarer.. :wink:
Jovisst, det gör det säkert. Man får lägga upp bilderna och se hur det går. :)
Användarens profilbild
djth

Inlägg av djth »

Mängder av kommentarer väcker snarast irritation genom att tråden ideligen bumpas utan att något av allmänt värde tillförts.

Man kan visa uppskattning för bilderna ändå. Jag har tidigare framfört uppskattning till Micke A via PM.
Skriv svar