Soppatorsk?
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Soppatorsk?
När droppen inte räcker så får man ringa efter en bärningsbil:

Re: Soppatorsk?
Men äre inte så att t.o.m. en bärgare skulle slå i soppa, lufta och sedan köra hem vagnen ? Eller går inte det på etanolbussar.....Sparkfot skrev:När droppen inte räcker så får man ringa efter en bärningsbil:
Låter i allafall smidigare och enklare.
Ingen anning, det var bara en gissning...leifd skrev:Men äre inte så att t.o.m. en bärgare skulle slå i soppa, lufta och sedan köra hem vagnen ? Eller går inte det på etanolbussar.....Sparkfot skrev:När droppen inte räcker så får man ringa efter en bärningsbil:
Låter i allafall smidigare och enklare.
har för mig att man inte får hantera etanol på samma sätt som diesel. mao det är inte tillåtet att dunka.
Etanol brinner iaf rätt bra...Magnus_J skrev:har för mig att man inte får hantera etanol på samma sätt som diesel. mao det är inte tillåtet att dunka.
Om jag fattat saken rätt så brinner etanol även vid sämre syretillgång än bensin, så en brand kan nog bli än mer spektakulär.
-
Är det inte egentligen ganska störande när man försöker göra stillbilder mer intressanta genom att röra på dem?
Jo det är det!daniel_s skrev:Är det inte egentligen ganska störande när man försöker göra stillbilder mer intressanta genom att röra på dem?
(Observera att detta inte var ett "håller med"-inlägg, utan svar på en ställd fråga...)
Professionell tyckare
Om herr Sundström syftade på min bild så kan det tilläggas att även orginalet ser ut som ovan.
Om herr Sparkfot med herr Sundström menade herr Daniel_s så kan jag säga att nej det gjorde han inte. Syftet var med största sannolikhet avsett Youtube-klippet som enbart består av sådana bilder.Sparkfot skrev:Om herr Sundström syftade på min bild så kan det tilläggas att även orginalet ser ut som ovan.
Professionell tyckare
Herr kantor har helt rätt i att herr Sundström menar att det var det länkade youtubeklippet som avsågs. Kolla själv:Kantorn skrev:Om herr Sparkfot med herr Sundström menade herr Daniel_s så kan jag säga att nej det gjorde han inte. Syftet var med största sannolikhet avsett Youtube-klippet som enbart består av sådana bilder.Sparkfot skrev:Om herr Sundström syftade på min bild så kan det tilläggas att även orginalet ser ut som ovan.
http://uk.youtube.com/watch?v=mHscVVGYl8k[/youtube]
Aha okej, eftersom jag inte själv kunde se youtube klippet så tänkte jag att det var bäst att fråga iallafall.