Dagens bästa Naturbild!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Re: Dagens bästa Naturbild!
Å en till

Snygga bilder! 
Nu börjar det sina i koförrådet för min del, jag får åka ut på landet ett par dagar och fylla på.
Nu börjar det sina i koförrådet för min del, jag får åka ut på landet ett par dagar och fylla på.
Tackar, ja det finns en hel del kossor här i Uppsala så kom hit vet jaa 
Denna helg tillbringades i Djurnäs utanför Västervik. Några kor hittade jag inte dock. 
Klicka på "Flickr" för lite större, klicka på bilderna för ännu större.

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr
Klicka på "Flickr" för lite större, klicka på bilderna för ännu större.

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr

Filckr
Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
Malte, dom två sista är helt outstanding. Grymt fina bilder.
Mycket vackert! Fina förger.

Tack!Icecool skrev:Malte, dom två sista är helt outstanding. Grymt fina bilder.
Mina bilder är ©Hannes R
Vad har du för kamera Malte? Hittade ingen exif info i dina bilder.. 
Canon 5D.Sparkfot skrev:Vad har du för kamera Malte? Hittade ingen exif info i dina bilder..
På bildernas "huvudsida" på flickr står det längst ner i panelen till vänster vilken kamera man har använt, samt en länk till "More Properties" där resten av Exif-datan finns.
Mina bilder är ©Hannes R
Mer sol och mindre kossor:

Hoppas de ska falla någon i smak..

Hoppas de ska falla någon i smak..
Mycket trevliga som vanligt
Tackar.Icecool skrev:Mycket trevliga som vanligt

Alla bilderna tagna på Botaniska trädgården i Göteborg.
Bättre att fråga och verka okunnig, än att tiga och förbli det.
Fina bilder grovis 
Tack detsamma!
Bättre att fråga och verka okunnig, än att tiga och förbli det.
Icecool skrev:Tackar, ja det finns en hel del kossor här i Uppsala så kom hit vet jaa
Blir KOlosalt jobbigt om du ska ta bild på varenda en...
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Tack för erbjudandet, men jag börjar med att beta av de som finns i Dalarna.Icecool skrev:Tackar, ja det finns en hel del kossor här i Uppsala så kom hit vet jaa

Brorsans katt: