Blå buss blev BÄRJAD
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Blå buss blev BÄRJAD
Idag typ 20.30 såg jag nåt jag aldrig sett annars EN BLÅ BUSS BLEV BÄRJAD . Den körde förbi Norrtull vid ca 20. 30 . Den drogs av en bärjnigsbil . Har bussarna blivit så dåliga nu att dom måste bärjas ?
Jupp, för mig som bor vid Fridhemsplan där trafiken med omnicity är livlig händer det regelbundet (ett par gånger per år) att man ser en jättebärgare med en omnicity på släp... Och så har det sett ut i ett gäng års tid nu!
Men visst är det en häftig syn med 8 meter dragbil som har 18 meter buss på släp på mindre gator inne i stan!
Men visst är det en häftig syn med 8 meter dragbil som har 18 meter buss på släp på mindre gator inne i stan!
Re: Blå buss blev BÄRJAD
vart har du vari dom senaste 7-8 åren. Bussarna i stockholms innerstad bärgas hela tiden, Etanol och biogas bussarnaJohan A skrev:Idag typ 20.30 såg jag nåt jag aldrig sett annars EN BLÅ BUSS BLEV BÄRJAD . Den körde förbi Norrtull vid ca 20. 30 . Den drogs av en bärjnigsbil . Har bussarna blivit så dåliga nu att dom måste bärjas ?
Ägare till en Canon S3, Nikon D40- 18-55 / 55-200
Chaufför hos Sundsvalls Expressbyrå AB
idag såg jag ex, 2 st Nya Skräpvolvo hos Söderhallen bärgas. Dom nya volvo bärgas oftare än vad Hornsbergs gamla Etanolscania gör. Dom kallar vi för Slitvargar.Johan A skrev:jag har inte sett det förr men det var kul att se det .
Ägare till en Canon S3, Nikon D40- 18-55 / 55-200