En GUB-bild

Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
oskara222
Kontakt:

En GUB-bild

Inlägg av oskara222 »

Bild

Denna plus några andra bilder har jag precis lagt upp på hemsidan. I och med denna uppdatering har jag nu alla "rena" linjevagnar hos GUB representerade på hemsidan. Saknas gör några batteribussar (ägs förvisso av Uppsalabuss), lite näbbmöss samt Eurolinern 703.
virtual1

Re: En GUB-bild

Inlägg av virtual1 »

oskara222 skrev:
Denna plus några andra bilder har jag precis lagt upp på hemsidan. I och med denna uppdatering har jag nu alla "rena" linjevagnar hos GUB representerade på hemsidan. Saknas gör några batteribussar (ägs förvisso av Uppsalabuss), lite näbbmöss samt Eurolinern 703.
:-D - med flaggan utstående från väggen så ser det nästan ut som den här bussen gått o blivit med strömavtagare/trådbuss ;-)
Obligatorisk nördfakta - Ägare av: Nikon D80, Canon EOS400D, Sony DSC-W1, Sony DSC-T9, Panasonic DMC-FZ30, Panasonic DMC-TZ2
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Re: En GUB-bild

Inlägg av Bussmicke »

virtual1 skrev:
oskara222 skrev:
:-D - med flaggan utstående från väggen så ser det nästan ut som den här bussen gått o blivit med strömavtagare/trådbuss ;-)
Ja och det är nå´t som saknas i Uppsala..
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Skriv svar