Två stycken X14 står inne...
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
-
Två stycken X14 står inne...

Obligatorisk nördfakta - Ägare av: Nikon D80, Canon EOS400D, Sony DSC-W1, Sony DSC-T9, Panasonic DMC-FZ30, Panasonic DMC-TZ2
-
Tackar, FZ-30 blev det, LZ-5 är i salig himlen nu är jag räddHjortron skrev:Fin bild![]()
Tänkte fråga om det var LZ5an som hade levererat, men kom då på att jag kunde kolla upp det själv... Panasonic vare iaf

Obligatorisk nördfakta - Ägare av: Nikon D80, Canon EOS400D, Sony DSC-W1, Sony DSC-T9, Panasonic DMC-FZ30, Panasonic DMC-TZ2
I så fall är det hög tid att byta texten nedan i inläggen från LZ-5 till TZ-2virtual1 skrev:Tackar, FZ-30 blev det, LZ-5 är i salig himlen nu är jag räddHjortron skrev:Fin bild![]()
Tänkte fråga om det var LZ5an som hade levererat, men kom då på att jag kunde kolla upp det själv... Panasonic vare iaf- en spräckt display satte stopp för dess karriär, men en TZ-2:a har fått ersätta =)
Även på Bussnack
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
- simonbertilsson
Det var en väldans massa kameror du har, av signaturen att döma...
Vadan detta?
Vadan detta?
Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
Vem av oss?
Jag menade här att han skulle uppdatera sin signatur.
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
- simonbertilsson
Ja, du hade ju en väldans massa kameror du med... Såg först bara virtual1's signatur.Bussmicke skrev:Vem av oss?
Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com