- Spårnumreringen i den röda ringen bredvid texten "ropsten" är borta (spår 1?)
- Brukar finnas en vit plåtlåda bredvid stationernas destinationsskyltar. Ser dock ingen sådan på bilden
- Fel typsnitt på destinationsskylten? har ju införts ett nyare huvudsakligen på gröna linjen, och det typsnittet på bilden ser ut som det. Fast det kanske är SL och inte du som infört det på liljeholmen..
- Bytt färg på någon av golvplattorna?
- Tagit bort nödöppnare/nödstopp på insidan av tågets dörrar?
- Spårnumreringen i den röda ringen bredvid texten "ropsten" är borta (spår 1?)
- Brukar finnas en vit plåtlåda bredvid stationernas destinationsskyltar. Ser dock ingen sådan på bilden
- Fel typsnitt på destinationsskylten? har ju införts ett nyare huvudsakligen på gröna linjen, och det typsnittet på bilden ser ut som det. Fast det kanske är SL och inte du som infört det på liljeholmen..
- Bytt färg på någon av golvplattorna?
- Tagit bort nödöppnare/nödstopp på insidan av tågets dörrar?
Har du förkortat (tagit bort) lite av högra delen av blåa skylten ovanför destinationskylten? Borde den inte nå ut till pelaren precis som destskylten?
MalteR skrev:Har du förkortat (tagit bort) lite av högra delen av blåa skylten ovanför destinationskylten? Borde den inte nå ut till pelaren precis som destskylten?
Jag var där idag och kollade, men tittade tydligen på fel områden
Jag får väl fortsätta gissa. Chansar på att det fattas en brunn eller nåt på golvet vid kakelväggen. Eller så saknas det "korttågspilar" (desperat gissning).
MalteR skrev:Jag var där idag och kollade, men tittade tydligen på fel områden
Jag får väl fortsätta gissa. Chansar på att det fattas en brunn eller nåt på golvet vid kakelväggen. Eller så saknas det "korttågspilar" (desperat gissning).
Ingen rätt där heller, gjorde jag det för svårt?
Efteråt såg jag hur svårt det blev, men kryp när skärmen och titta noga.