FFF Omgång 1 - löst av Puggen, kildor, aik_putte och A32 FFF Omgång 2 - löst av kildor, yujin och David FFF Omgång 3 - löst av daniel_s, Ulf, HemuleN och Kantorn FFF Omgång 4 - löst av daniel_s, Hjortron, A30 och NerdBoy FFF Omgång 5 - löst av Ulf, Puggen och daniel_s FFF Omgång 6 - löst av daniel_s, Traesk, NerdBoy, HemuleN och Kantorn FFF Omgång 7 - löst av KSE, HemuleN och A30
----------------
Finn Fem Fel Omgång 8 - löst av kildor, Kantorn, HemuleN och Ulf
En lite kallare Finn Fem Fel såhär i höstvärmen...
Årstaberg i vintras. Fem fel. Var?
Senast redigerad av MalteR den lördag 08 september 2007 12:52, redigerad totalt 1 gånger.
mats skrev:SÅ grådaskigt att *allt* utom displayen är svartvitt kan det väl inte varit, eller?
iofs är ju det ganska fel, men jag utgick från ett tidigare postat konstfoto, så jag tänkte inte på det. Det är alltså inte med bland de "riktiga" felen.
bark skrev:Det är ju lite suddigt, men börjar inte tiden på destinationsskylten med en fyra?
Jag tänkte också det, men såg att Kildor hade svarat på detta i sin första "gissning"...
Nä, MalteR, min gissning läggs på att den tvärgående "balken" högt upp i bild har en av sina "pinnar" på snedden åt fel håll...
bark skrev:Det är ju lite suddigt, men börjar inte tiden på destinationsskylten med en fyra?
Jag tänkte också det, men såg att Kildor hade svarat på detta i sin första "gissning"...
Nä, MalteR, min gissning läggs på att den tvärgående "balken" högt upp i bild har en av sina "pinnar" på snedden åt fel håll...
Kantorn skrev:
Det är något som ser konstigt ut mellan backspegel och slutsignal som inte borde vara där...
Och det är något som sticker ut mellan backspeglarna som jag inte känner igen.
kildor skrev:Det är något som ser konstigt ut mellan backspegel och slutsignal som inte borde vara där...
Och det är något som sticker ut mellan backspeglarna som jag inte känner igen.