Jodå, visst är den det. Men det finns fortfarande en del som inte hunnit få in rapsen.LÅ1 skrev:Du har ögonen med dej!mickeb skrev:Korn?
(Se rubriken!)![]()
Trodde faktiskt inte bröd- och fodersäden var mogen redan. Men det är ju tidigare i Skåne än i de nordligare provincerna!
Dagens bästa Naturbild!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
- simonbertilsson
Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.

//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:

Fortsätter med några bilder till...dom som vill kan titta och de andra som inte vill se kan byta ämne.
Fotograferat vid den numera rivna småbåtshamnen vid Hammarby Sjö.
God natt!
/a32

På fädernes grund skall det nya byggas, med trofast kärlek det gamla tryggas
Copyright A32 på mina bilder här på SSS Forum. לוהים גדול
Copyright A32 på mina bilder här på SSS Forum. לוהים גדול
Sökes: Fart och spänning...

Ägare av Olympus FE160 och Sony DCR-HC24E.
Någon som är interesserad av lite hållplatsutrop? Titta här då...
Någon som är interesserad av lite hållplatsutrop? Titta här då...
Det finns ju dom som får nippran eller illatycker över sneda horisonter:Kantorn skrev:Varför vill man inte titta på dessa bilder? Störtsköna foton, säger jag!A32 skrev: Fortsätter med några bilder till...dom som vill kan titta och de andra som inte vill se kan byta ämne.
/a32

Solnedgång över Finlands tionde största insjö Kallavesi (Kallavesj på lokal dialekt - sj är ett palatiserat s-ljud) med några av de nästan 2000 öarna. Bilden tagen i en guppande roddbåt, strax innan det var dags för mej att leka roddarmadam

Piirka
---------------
Språklektion 489 i Mumindalen
ill(a)tycka - ta illa upp
Tog en morgonpromenad genom Årstaskogen...
Klicka för större.
C20 på Skanstullsbron:

Flickr-länk
Knölsvan vid Årstaviken:

Flickr-länk
Två svanar tar sig ett dopp:

Flickr-länk
Klicka för större.
C20 på Skanstullsbron:

Flickr-länk
Knölsvan vid Årstaviken:

Flickr-länk
Två svanar tar sig ett dopp:

Flickr-länk
Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
Varför inte fortsätta med den här tråden? 
Fiskmås lyfter från Skeppsbrokajen:

Flickr

Flickr
Nilgås(?) i Vondelpark i Amsterdam i somras:

Flickr

Fiskmås lyfter från Skeppsbrokajen:

Flickr

Flickr
Nilgås(?) i Vondelpark i Amsterdam i somras:

Flickr
Mina bilder är ©Hannes R
Precis, en månad utan bilder..
Måste åtgärdas.
Blev några bilder under runstensjakten i Salem i fredags..

Mer på hemsidan.
Måste åtgärdas.
Blev några bilder under runstensjakten i Salem i fredags..

Mer på hemsidan.
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
Tack.
Nån som vet vad detta är för en svamp?

Nån som vet vad detta är för en svamp?

//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
Medan jag och kompisen står och väntar på tunnelbanan ser jag nå´t som singlar ner från palttformstaket och går ut och kollar.

En miljöbild så ser man fågeln i den aktuella situationen.

En miljöbild så ser man fågeln i den aktuella situationen.

//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av: