231 ÅR!!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
-
- Spammer
231 ÅR!!
Och i dag firar via USA som fyller 231 ÅR (om jag har räknat rätt)!!
Dom LEVE!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!!
"The land of the free", "The home of the brave"!!
M.V.H
CB.
Dom LEVE!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!!
"The land of the free", "The home of the brave"!!
M.V.H
CB.
-
Re: 231 ÅR!!
Jojo, landet där man på obestämd tid hamnar i ett fångläger på Guantanamo för att man har fel religion eller så är man polare med presidenten och då slipper man kurran iställetCecil Bergsteen skrev: "The land of the free", "The home of the brave"!!
M.V.H
CB.

/J
- Bengt Jönsson
- Kontakt:
Re: 231 ÅR!!
Svinerier är inget amerikanskt påhitt. Då är fransmännens "revolutionsideal" värre, sett till vad de hittat på genom historien och fortfarande hittar på där bland annat den f.d. presidenten Chirac slapp undan åtal p.g.a. presidentimmunitet.Jonas Strömblad skrev:Jojo, landet där man på obestämd tid hamnar i ett fångläger på Guantanamo för att man har fel religion eller så är man polare med presidenten och då slipper man kurran iställetCecil Bergsteen skrev: "The land of the free", "The home of the brave"!!
M.V.H
CB.![]()
/J
Både USA och Frankrike är undersköna länder, men det är synd om deras befolkningar!

-
- Spammer
"Star-Spangled Banner" med Jimi Hendrix är väldigt cool!!sputnik skrev:Grattis, USoA, på 231-årsdagen!
Musiktips denna dag:
"Star-Spangled Banner" med Jimi Hendrix
"Hungry Freaks, Daddy" med The Mothers of Invention
"Let's Impeach the President" med Neil Young
"Ohio" med CSN&Y
HILLARY CLINTON FOR PRESIDENT 2008!
Jimpa var en oerhörd talang!!
Det tråkiga är att det enda minnesmärket över honom är bygt inne på Seatles Zoo!!
M.V.H
CB.
Idag (5 juli) har i alla fall Venezuela och Isle of Man sina nationaldagar.Grovsnus skrev:Öhh?! Vem bryr sig om deras nationaldag??
Ser aldrig några gratulationer 6 Juni från Amerikanare??
Misstolka mig inte nu, jag är ingen ovän av landet osv men jag undrar varför man ens skapar en tråd om ett lannat lands nationaldag?
Kommer någon skapa en tråd när Zambia har sin nationaldag?
"Gloria al bravo pueblo."
- Kronobergarn
- Kontakt: