Ny variant på Reg. skylt..
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Ny variant på Reg. skylt..

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
- Christer J
Re: Ny variant på Reg. skylt..
Varför blir jag inte förvånad! Standarduttryck inom Velia
/ Christer J - Tidigare och framtida målarmästare samt allmänbildad
"Næst efter kønsdriften er, af alle menneskelige drifter, jernbanedriften den, der sætter de fleste lidenskaber i bevægelse" JK Lauridsen.
"Næst efter kønsdriften er, af alle menneskelige drifter, jernbanedriften den, der sætter de fleste lidenskaber i bevægelse" JK Lauridsen.
Varför tror du det?
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
Det var en ytterst märklig slutsats! Om jag skriver att det säkert kommer att fortsätta efter tidtabellsskiftet så talar det väl snarare för att det inte är tidtabellerna som styr?gefy skrev:Så det är tidtabellerna som styr hur reg.plåtarna ser ut?daniel_s skrev:Så där har ju Råstagaragets bussar alltid sett ut, det kommer säkert att fortsätta efter tidtabellsskiftet...
Nej, eftersom det inte är något magiskt med tidtabellsskiftet, så fortsätter det att vara likadant som innan. Till och med utsikten utanför ditt fönster kommer att vara ungefär likadan!gefy skrev:Inte vet jag? Men jag förstår inte varför det ska fortdätta efter ett tidtabellskifte? Är det något magiskt med det?