Gallofobi - Rädsla för Frankrike, fransk kultur - Vem är inte det? Papafobi - Rädsla för påven - Bättre det än avven. Macrofobi - Rädsla för långa väntetider - Inget för SL-trafiken.
Så det blev Jenny som fick OMX-reklamen! När jag fick höra om att en till vagn skulle reklamtäckas så funderade jag "Det blir kanske Jenny", och så blev det så!
Varför flyttar man upp Jenny från bana 3? Varför inte använda en annan vagn om den ska gå på bana 1 och 2?
JRVJ skrev:Så det blev Jenny som fick OMX-reklamen! När jag fick höra om att en till vagn skulle reklamtäckas så funderade jag "Det blir kanske Jenny", och så blev det så!
Varför flyttar man upp Jenny från bana 3? Varför inte använda en annan vagn om den ska gå på bana 1 och 2?
Den kanske ska tillbaka till bana 3 sedan? Hade jag varit annonsör hade jag helst haft "min" reklamvagn på flera banor...
JRVJ skrev:Så det blev Jenny som fick OMX-reklamen! När jag fick höra om att en till vagn skulle reklamtäckas så funderade jag "Det blir kanske Jenny", och så blev det så!
Den kanske ska tillbaka till bana 3 sedan? Hade jag varit annonsör hade jag helst haft "min" reklamvagn på flera banor...
Idag gick den på blå linjen... mycket snygg faktiskt!
Det är en länk till en site som inte vill bli länkad.
För mig fungerar det som det ska
och jo... så kan man ju också se ut.
EDIT: hmm, eftersom bilddagboken inte verkar gilla direktlänkning till bilder tar jag mig friheten att ladda upp bilden på en annan sida istället. (Det var ju trots allt jag som höll i kameran )
Den flyttades från bana 3 till bana 1 för att kunna maskera den då man bara kan göra det i Hammarby (eller annan depå på bana 1), eller svamlar jag bara?
Gallofobi - Rädsla för Frankrike, fransk kultur - Vem är inte det? Papafobi - Rädsla för påven - Bättre det än avven. Macrofobi - Rädsla för långa väntetider - Inget för SL-trafiken.
Åbty skrev:Den flyttades från bana 3 till bana 1 för att kunna maskera den då man bara kan göra det i Hammarby (eller annan depå på bana 1), eller svamlar jag bara?
Det går förstås att göra i valfri depå, eller för den delen vid vilken station som helst, fast det kan ju finnas praktiska skäl till att göra det på något visst ställe. (Vilket nonsens-svar!)