Sparkfot skrev:Citygross bussen är klart snyggare än denna skrotkärra..
Hur ser denna buss ut då?
Gallofobi - Rädsla för Frankrike, fransk kultur - Vem är inte det? Papafobi - Rädsla för påven - Bättre det än avven. Macrofobi - Rädsla för långa väntetider - Inget för SL-trafiken.
Det är en lite skillnad på utseenderna, men jag tror City-gross vinner.
Gallofobi - Rädsla för Frankrike, fransk kultur - Vem är inte det? Papafobi - Rädsla för påven - Bättre det än avven. Macrofobi - Rädsla för långa väntetider - Inget för SL-trafiken.
Jag har alltid varit svag för dubbeldäckare, varför Lidlbussen vinner, trots sin tråkiga design.
Ska jag handla mat gör jag det inte på Lidl eller Citygross (hellre sista dock). Då blir det Ica!
Själv handlar jag gärna på Lidl, ÖoB, City Gross, Vi, Willys, Hemköp och givetvis ICA.
Synd att ICA stänger alla Nettobutikerna nu...dom insåg väl att dom började bli ett hot mot dom själva...
Nej! Fram för fler matkedjor så att Coop och ICA får sig en rejäl spark i baken! Coop handlar jag ytterst sällan på, maken till att ta överpriser har jag sällan skådat.
M224 skrev:
Synd att ICA stänger alla Nettobutikerna nu...dom insåg väl att dom började bli ett hot mot dom själva...
ICA kan väl inte stänga några Netto-butiker. ICA har dragit sig ur svenska Netto som numera ägs till 95% av Dansk Supermarked A/S. Netto lever i "bedste velgående" och har nybyggt huvudkontor och centrallager i Falkenberg. Det verkar som om man koncentrerar sig på sydligaste Sverige. Av de 69 butikerna ligger 64 söder om en linje Trollhättan-Västervik.