GS Vagn 367
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
- Kronobergarn
- Kontakt:
GS Vagn 367
Vad är det som finns i fronten på utsidan... nåt svart... 

Re: GS Vagn 367
Vilken spännande tråd... Jag gissar på en död fluga.GSTotte skrev:Vad är det som finns i fronten på utsidan... nåt svart...
Re: GS Vagn 367
djth skrev:Vilken spännande tråd... Jag gissar på en död fluga.GSTotte skrev:Vad är det som finns i fronten på utsidan... nåt svart...

- Kronobergarn
- Kontakt:
Jag fattar fortfarande inte frågan, men nu när våren är på väg tycker jag ändå att en död fluga är det mest sannolika alternativet.
Frågan berör gissningsvis något svart som helt otippat och plötsligt dykt upp på en vagn som kanske är en buss, spårvagn eller annat fordon i kollektivtrafiken, möjligen i göteborgsområdet. Om det hade framgått VAD det handlar om, genom exempelvis en bild, hade man kanske kunnat gissa närmare.
Frågan berör gissningsvis något svart som helt otippat och plötsligt dykt upp på en vagn som kanske är en buss, spårvagn eller annat fordon i kollektivtrafiken, möjligen i göteborgsområdet. Om det hade framgått VAD det handlar om, genom exempelvis en bild, hade man kanske kunnat gissa närmare.
-
- Pwer med ölmagen