Cx-tåg i Vårberg
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Cx-tåg i Vårberg

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Ja! Den där skylten har suttit så väldigt länge. Det är lite kul, för på baksidan står det ju också "Vårberg"; bra att veta när man kommer med tåget och har glömt bort vad man ska säga i högtalarna trots att man mycket väl vet var man är (nämligen på väg att slutgiltigt lämna civilisationen!).Danne94 skrev:Ursnyggt,men har någon "snurrat"på skylten?
Som en bekant hörde vid T-centralen när ett tåg skulle lämna en sen fördagskväll för en tur söderut på tub 2: "Tåg mot förorten. Mot föööörorten tag plats!"daniel_s skrev:... glömt bort vad man ska säga i högtalarna trots att man mycket väl vet var man är (nämligen på väg att slutgiltigt lämna civilisationen!).

Bildlicens: Creative Commons by-nc-sa.
Hahaha....va kul! Alltid trevligt med sånt där som sticker ut....bark skrev:Som en bekant hörde vid T-centralen när ett tåg skulle lämna en sen fördagskväll för en tur söderut på tub 2: "Tåg mot förorten. Mot föööörorten tag plats!"daniel_s skrev:... glömt bort vad man ska säga i högtalarna trots att man mycket väl vet var man är (nämligen på väg att slutgiltigt lämna civilisationen!).

Mvh: Kvarne
Äger fd SL H22 6431.
Äger fd SL H22 6431.
-
- Spammer
Trrvlig bild från Vårberg!!
Trevlig bild från Vårberg!!
Jag minns när Vårberg var slutstation för samtliga tåg på den linjen!!
M.V.H
CB.
Jag minns när Vårberg var slutstation för samtliga tåg på den linjen!!
M.V.H
CB.