Är jag sjuk?
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Är jag sjuk?
Var i Göteborg igår å idag... men jag tog inte en enda bild på två dagar!
Är det når fel på mig, Dr Spårvagn?
Jag åkte iaf totalt 3 timmar igår efter jobbet, men inga bilder...
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
-
Re: Är jag sjuk?
Och det var inte så att du var utan kamera?bruse skrev:Var i Göteborg igår å idag... men jag tog inte en enda bild på två dagar!
Naturligtvis att hålla sig så långt borta från sträckor trafikerade med dubbelledbussar, det kan förvärra tillståndet. Rekommendationen är en tur till Norrköping, där kan vem som helst sansa sigbruse skrev:Så vad är boten bäste Dr Spårvagn?Johan Eriksson skrev:Sjuk och sjuk men en klar släng av ledbussremautism vad det verkar, det kan gå så när man vistats för länge i Stockholm!

//Tony
Med reservation för tyckfel.
-
Jag tror att det enda som kan bota dig är en veckas vandring i fjällen eller någon liknande utflykt... lång bort från både röda och blå bussar och både A32:or och M32:or... 

Rullar det så rullar det!
http://www.sjofartsbloggen.se
http://www.sjofartsbloggen.se
-
Finns de som tycker jag är sjuk som åker så mycket som 3 timmar spårvagn. När jag själv anser det är för lite för min hälsa.
Jag får väl offra en rälsspik till spårvagnshelgonet och åka lite Djurgårdslinjen. Duger det som kompensationen?
Jag får väl offra en rälsspik till spårvagnshelgonet och åka lite Djurgårdslinjen. Duger det som kompensationen?
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
-
Bruse, det finns i så fall bättre och modernare mediciner än just rälsspik.bruse skrev:Finns de som tycker jag är sjuk som åker så mycket som 3 timmar spårvagn. När jag själv anser det är för lite för min hälsa.
Får jag rekomendera Heyback eller om du har allergiska konvultioner mot denna kan även Pandrol användas.
Hambo lär vara bra för konditionen, men om du cyklar så mycket som du gör så klarar du nog det ändå.
Dagliga resor på Djurgårdslinjen rekommenderas mycket varmt. Som komplement kan även någon av Lidingö-, Tvär- och Nockebybanorna användas. Även om Tunnelbana i detta fallet kan kännas lockande så blir det nog fel typ av ljus i slutet på tunneln om du försöker dig på denna senväg

//Tony
Med reservation för tyckfel.
-
-
-