Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare) Allmänna forumregler
Spårvagnsbilden var ju fantastisk.
Rent tekniskt har du lyckats grymt bra med ångloksbilden. Röken fattar jag inte hur du fått till så snyggt! Kompositionen däremot skulle nog jag vilja ändra på, dels vet jag inte hur en vertikal oval gör sig. Jag skulle nog vilja ha den åtmindstone horisontell, och så att tåget inte hamnar i mitten rent höjdmässigt.
Hoppas du kan ta konstruktiv kritik, för du har banne mig lyckats riktigt bra!
Jag tackar för de vänliga tillropen och framför allt för den konstruktiva kritiken (som jag inte har några problem alls med ). Jag är fullt medveten om att kompositionen kunde gjorts bättre, framför allt på den andra bilden, men när jag satt med Photoshop var det mest för att testa själva tekniken och se om jag kunde följa den länkade bruksanvisningen. Det var inte förrän jag var klar som jag började fundera på att dela med mig av resultatet...
Tackar så mycket Ska försöka igen, skulle bara prova och se hur man gjorde den du får gärna komma med fler tutorials på svenska som man kan göra, alltid roligt att lära sig något nytt
Jag har inte engagerat mig så mycket, ville bara testa.
Vad den större giraffen gjorde sedan med den mindre kan ni ju bara gissa! Jodå, mitt bland allt folk!
Jaja, Kolmården erbjuder inga chambre-separée direkt...