NYa bussar till Busslink Hornsberg
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
NYa bussar till Busslink Hornsberg
För ett tag sen fick Hornsberg 2 Nya B9S med inv nr 6608-6609 tror jag det var.. Dessa är ej i trafik ennu pga att utbildning ska ske. Dessa kommer ut i trafik snart. Lagom till en viss förare ska ha 682/680
Ägare till en Canon S3, Nikon D40- 18-55 / 55-200
Chaufför hos Sundsvalls Expressbyrå AB
dom är sköna att sitta i.. men motorn låter förjävligt så hörsel skydd är att rekomendera.belay123 skrev:jag har varit grymt sugen att sno en sån till 191an. Ingen skulle ju få veta i princip. men mitt förnuft säger mig att det inte är värt det. jag vet ju faktiskt inte alls hur de fungerar eller är att köra. men lite roligt skulle det allt vara...

.
jobbar du kvar.. har inte sätt dig på länge
jo men det gör inget.. det finns ju ingen pesonal där på natten.. bara RTl men domn är snälla.. om din ordinarie vagn inte fungera, får du ta en ny vagn som inte ska vara i trafik, dvs volvon kan passa bra dåbelay123 skrev:hörselskydd: check!
jag får tigga till mig ett varv runt garageplan eller något liknande först, den ska jag ta den.
mjo, jag är fortfarande kvar. men nästan bara helger - nu kommer snart någon moderator och säger åt oss att förstätta via pm