Fotobok från Stockholms tunnelbana
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Adlibris är 5 kr billigare men på Bokus kan man samla Med Merapoäng..bark skrev:Exempelvis 151:- på Bokus med frakt.Sparkfot skrev:Du råkar inte veta hur mycket den kommer att kosta?.
Trafiknostalgiska får nog sänka sina priser...
Senast redigerad av Bussmicke den onsdag 14 februari 2007 0:57, redigerad totalt 1 gånger.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Nej, 151:- + 19 kr i frakt.bark skrev:Exempelvis 151:- på Bokus med frakt.Sparkfot skrev:Du råkar inte veta hur mycket den kommer att kosta?.
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
-
- Spammer
Mycket treevligt!!
Ett mycket treevligt bokverk!!
Måste nog inföliva det i mitt bibliotek på Lönö!!
Bästa Hälsningar Cecil
Måste nog inföliva det i mitt bibliotek på Lönö!!
Bästa Hälsningar Cecil
Förvånandsvärt lågt pris! Visserligen vet jag inte antalet sidor, men ändå! Har beställt bevakning av titeln på Adlibris. (Den har ej utkommit ännu enligt deras hemsida.) De har inte ens lyckats få en bild på boken!
I Trafiknostalgiska förlagets skyltfönster i T-banans biljetthall (den mot Centalen) finns boken till beskådande sedan några veckor. Och uppförstorade bilder ur boken!
EDIT: lagt till ett överhoppat ord i texten, så den blir mer begriplig!
I Trafiknostalgiska förlagets skyltfönster i T-banans biljetthall (den mot Centalen) finns boken till beskådande sedan några veckor. Och uppförstorade bilder ur boken!
EDIT: lagt till ett överhoppat ord i texten, så den blir mer begriplig!
Senast redigerad av LÅ1 den onsdag 14 februari 2007 23:42, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
adtranz skrev:Väldigt vackra bilder du har. Helt underbara!![]()
På en av bilderna är det en tunnel med en vägg som har en dörr o en stol i ett hörn. Vad är detta för plats?
Tack...konsten i tunnelbanan till en ny dimension, tack återigen.
Det är ett rum ute i Mörby centrum som bland annat fungerar som uppehållsrum för tidningsplockarna.
-
Igår sändes ett inslag i ABC om Johan Fredin-Knutzéns kommande bok:
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=775400
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=775400