är det enkel eller tvilling monterat mitten och bakhjul på Neoplanarn, ser ut att vara ett brett enkelt
Håller verkligen inte med, det där måste vara en av dom snyggaste bussar mitt öga skådat.
----------------------------------------
Snygg är den, det håller jag gärna med om.
Men dekalen bak 'Sauber unterwegs mit Biogas' är väl lite falsk marknadsföring nu när man vet att det direkta bidraget till växthuseffekten från metanutsläppen från en biogasbuss är ungefär 3 gånger större än bidraget till växthuseffekten från koldioxidutsläppet från en dieselbuss med samma kapacitet (http://the-greenhouse-effect.blogspot.c ... anger.html)
Gaah!
Jag blir så trött här ibland. Den är ful, ÅH NÄ! Den är mycket snyggare
Bla bla bla.
Herregud, det viktigaste är att bussen rullar och fungerar liksom.
Sen kan man ta designen i efterhand.
Milan skrev:Gaah!
Bla bla bla.
//Milan
Gaah!
Jag blir så trött här ibland, massa gnäll för att man diskuterar bussar på ett intresseforum. Det finns faktiskt utrymme för att diskutera BÅDE design och funktion på bussen.
Bla, bla, bla för dig själv Milan, vill du inte läsa så låt bli! Erki
Milan skrev:Gaah!
Bla bla bla.
//Milan
Gaah!
Jag blir så trött här ibland, massa gnäll för att man diskuterar bussar på ett intresseforum. Det finns faktiskt utrymme för att diskutera BÅDE design och funktion på bussen.
Bla, bla, bla för dig själv Milan, vill du inte läsa så låt bli! Erki
Oj, förlåt. Jag blev smittad, eftersom det ändå gnälls till 99 % här.
Innan du spelar tuff med din sista mening vill jag tillägga att det i princip BARA gnälls här, varför man inte kan läsa något positivt (nästan)
Milan skrev:Oj, förlåt. Jag blev smittad, eftersom det ändå gnälls till 99 % här.
Innan du spelar tuff med din sista mening vill jag tillägga att det i princip BARA gnälls här, varför man inte kan läsa något positivt (nästan)
Milan skrev:Oj, förlåt. Jag blev smittad, eftersom det ändå gnälls till 99 % här.
Den enda som har gnällt i den här tråden är du.
Specifierar: Till 99% i forumet, NerdBoy, forumet.....Förstår du nu?
I så fall är det nog du som är lite negativt inställd och tolkar allt som gnäll, för några 99% kan jag absolut inte hålla med om.
NerdBoy skrev:
I så fall är det nog du som är lite negativt inställd och tolkar allt som gnäll, för några 99% kan jag absolut inte hålla med om.
Tror vissa håller med mig i det här sammanhanget, även fast de flesta inte tål mig.
Det har en förmåga att bli lite vemodigt när man lägger upp bilder från Jönköping, och har haft c:a 80 visningar efter en dag.
Samtidigt som någon lägger upp en bild på en "brandbil" som tidigare vart blå, och som i sin tur har haft avsevärt många besökare på någon timme bara.
Bortsett från detaljerna vid strålkastarna/bakljusen (som mest ser ut som nån schematisk linjekarta - d e iofs kul) så tycker jag nog volvon är hyggligt snygg. Jag skulle inte dragit mig för att åka en tur.