Spår-hund? - nej, men...

Övriga lokaltrafikbilder som exempelvis båtar här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga lokaltrafikbilder som exmpelvis båtar här!
Allmänna forumregler
virtual1

Spår-hund? - nej, men...

Inlägg av virtual1 »

...väl en spår-hare! =) - som kanske trodde att det var påsk, med tanke på dagens värme... denna krabat sprang i alla fall omkring idag i hammarbydepån o bara väntade på att bli fångad - på bild! :-D

Bild
Obligatorisk nördfakta - Ägare av: Nikon D80, Canon EOS400D, Sony DSC-W1, Sony DSC-T9, Panasonic DMC-FZ30, Panasonic DMC-TZ2
Bobjörk

Re: Spår-hund? - nej, men...

Inlägg av Bobjörk »

virtual1 skrev:...väl en spår-hare! =) - som kanske trodde att det var påsk, med tanke på dagens värme... denna krabat sprang i alla fall omkring idag i hammarbydepån o bara väntade på att bli fångad - på bild! :-D

Bild
Vi har en bangårdshare i Neglinge också.
Mycket smart. Vet att när tåg närmar sig, ska man hoppa iväg och gömma sig under plattformen.
Bantekniker
Användarens profilbild
Magnus_J
Kontakt:

Inlägg av Magnus_J »

Där ser man. Påsk haren kom tidigt iår. måste vara vintern som spökar ;)
Användarens profilbild
KSE

Djur i spår

Inlägg av KSE »

Kanske dax att lägga ut lite djurbilder om jag nu hittar dom och dom går att scanna. Jag vet att jag har bilder på allt möjligt som springer över spåren vid Älvsjö (det var innan Älvsjömässan byggdes) till rovfåglar som käkar redan nästa döda djur på lokfronter. Kanske detta passar bättre i komPOSTVAGNEN eller i annat forum?
Det är inte för sent att börja på nytt
Björne

Inlägg av Björne »

Fanns väll även om jag inte minns helt fel en kanin eller hare som höll hus runt Rantorget här i Göteborg. Tror dock att den blev påkörd efter ett tag.
Pontus

Inlägg av Pontus »

Aha! Jag undrade just vad du fotade häromdagen. Min fru sa till mig "nu är det en nörd eller kl-ttr- som fotar där nere..."
God fortsättning!
virtual1

Inlägg av virtual1 »

Pontus skrev:Aha! Jag undrade just vad du fotade häromdagen. Min fru sa till mig "nu är det en nörd eller kl-ttr- som fotar där nere..."
God fortsättning!
HAHAHAHA! - underbart :-D - god fortsättning själv!!! =)
Obligatorisk nördfakta - Ägare av: Nikon D80, Canon EOS400D, Sony DSC-W1, Sony DSC-T9, Panasonic DMC-FZ30, Panasonic DMC-TZ2
Användarens profilbild
Patrick

Depåharar

Inlägg av Patrick »

Ganska vanligt på depåområden vad jag vet - brukar skutta en eller två harar tidigt på morgonen när man kör ut tåg från Vällingbydepån, har ofta haft en framför tåget, hoppar åt sidan i sista minuten.

Har även sett harar i Högdals-depån!
Skriv svar