Utsikten från mitt fönster...

Övriga lokaltrafikbilder som exempelvis båtar här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga lokaltrafikbilder som exmpelvis båtar här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

idag fortsätter storyn...

Bild

Ser inte ut som man kan åka ut o ta bilder på spårvagn i Stockholm idag?!
Senast redigerad av Bussmicke den söndag 06 april 2003 16:07, redigerad totalt 1 gånger.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Användarens profilbild
TimK
Kontakt:

Inlägg av TimK »

Bussmicke skrev:
Dennis Hage skrev:Den gröna vagnen ser snygg ut. Synd att inte den färgen behölls för T-banan i Stockholm, på denna typ vagnar. Vet inte hur C-20 hade tagit sej i grön färg, men dom kanske också skulle ha sett snygga ut i grönt och stålfärg med grågrönt tak.

Dennis
Jag stack ut till Vårberg för att fotografera tåget med gröna vagnar i, av någon anledning hade det blivit inställt pga. skadegörelse...
Jag måste säga att jag reagerade på denna formulering. Är tåget inställt p.g.a. skadegörelse så finns det väl ingen anledning att dra till med frasen "av någon anledning" eller hur.

-- Tim
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Med det menade jag typ, Typiskt bara för att jag stack ut för att fotografera tåget så hade det blivit inställt, och det pga. Skadegörelse.

Ingen är perfekt när det gäller att formulera sig.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Skriv svar