Är det stressigt på ostsidan?

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
JAgr

Är det stressigt på ostsidan?

Inlägg av JAgr »

När jag idag var på väg hem från dagens insats på Ringlinien mötte jag strax vid Älvsborgbron en rödmålad buss med skylttexten "Ersätter Tunnelbana"!

Är det så stressigt i huvudkommunen :shock: ? Har man kommit underfund med att tunnelbana saknas i västra distriktet :idea:.

Hann tyvärr inte se vilket nr individen hade.

/JAgr
Användarens profilbild
august
Kontakt:

Re: Är det stressigt på ostsidan?

Inlägg av august »

JAgr skrev:När jag idag var på väg hem från dagens insats på Ringlinien mötte jag strax vid Älvsborgbron en rödmålad buss med skylttexten "Ersätter Tunnelbana"!

Är det så stressigt i huvudkommunen :shock: ? Har man kommit underfund med att tunnelbana saknas i västra distriktet :idea:.

/JAgr
När man inte har någon tunnelbana att åka i, måste man ju ha en ersättning för det... :D :D
Användarens profilbild
2763

Re: Är det stressigt på ostsidan?

Inlägg av 2763 »

august skrev:
JAgr skrev:När jag idag var på väg hem från dagens insats på Ringlinien mötte jag strax vid Älvsborgbron en rödmålad buss med skylttexten "Ersätter Tunnelbana"!

/JAgr
När man inte har någon tunnelbana att åka i, måste man ju ha en ersättning för det... :D :D
Det är en allt för vanlig missuppfattning, i Göteborg behöver vi inte dölja något, därför går det utmärkt att köra på ytan och därför behövs heller ingen Tunnelbana och ingen ersättning därför 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :roll: :wink: :cry: :wink: 8) :lol: :lol: :D

/T
Med reservation för tyckfel.
Låst