Thore skrev:Vadå bara en bild per tråd? Finns ju inget så irriterande som när man klickar upp en tråd för att mötas av EN ENDA BILD?! Släng helst ut 20 bilder per tråd så finns det lite att titta på...
Nåja, tenk på at det fortsatt finnes noen som bare har modem og ikke ADSL . 10 bilder pr melding bør rekke. Men det viktigste er at man poster bildene i riktig forum, og at man skriver noe beskrivende i tema-feltet. Slik kan vi selv velge hva vi vil se på.
M224 skrev:Bussmicke jag hoppas att du fortsätter lägga ut bilder här, jag anser att detta forum kommer att förlora en stor profil annars. När jag började skriva här i jan 2003 så var det nästan bara du som la ut bilder på bussar i SL-land, men sedan dess har många duktiga förmågor hakat på, du, Peter S och Daniel Nordling har gett mig ett nytt intresse, jag skulle aldrig upptäckt digitalfoto om det inte vore för er. Jag kan ärligt säga att ni har berikat mitt liv. Jag vill samtidigt passa på att tacka alla andra som lägger ut bilder här, speciellt aik_putte, Henrik N, MJ, Yujin, Virtual1, Nerdboy och AGR. Låt oss lägga detta bakom oss nu och se fram mot våren som står på dörren
Bugar och bockar, men du glömde väl M224 i den listan?
Bussmicke, nej du tänker väl inte sluta vara aktiv på detta forum, vad är det för fel på SL bussar, inte tycker jag att du bussmicke på något sätt bara visar SL bussar, tvärtom, du är en av de få bussfotografer med oerhört stor variation av bilder från bussar från hela landet. Känns väldigt tråkigt om du lämnar forumet tycker jag
För övrigt tycker jag att det är kul med SL bussar, man tröttnar aldrig.
M224 skrev:Bussmicke jag hoppas att du fortsätter lägga ut bilder här, jag anser att detta forum kommer att förlora en stor profil annars. När jag började skriva här i jan 2003 så var det nästan bara du som la ut bilder på bussar i SL-land, men sedan dess har många duktiga förmågor hakat på, du, Peter S och Daniel Nordling har gett mig ett nytt intresse, jag skulle aldrig upptäckt digitalfoto om det inte vore för er. Jag kan ärligt säga att ni har berikat mitt liv. Jag vill samtidigt passa på att tacka alla andra som lägger ut bilder här, speciellt aik_putte, Henrik N, MJ, Yujin, Virtual1, Nerdboy och AGR. Låt oss lägga detta bakom oss nu och se fram mot våren som står på dörren
Bugar och bockar, men du glömde väl M224 i den listan?
Hehe, attans jag glömde mitt eget alter ego, M224 lär inte bli glad nu
Flott å se et bilde fra den tiden Schøyen Bilcentraler fortsatt kjørte bussene i Oslo. Nå kjører Nexus trafikk AS som er det mest ustabile jeg har vært borti. Selv bor jeg i Oslo. Nexus fyller faktisk et år på 3 april. Jeg skal ikke feire akkurat...
Stanna kvar Micke! Hade inte bla du delat med dig av bilder ur ditt digra arkiv hade jag uínte varit kvar här på forum! Jag gillar framför allt att dina bilder spänner över så stora områden, både geografiskt och tidsmässigt. Jag vill inte att du lämnar oss.