Är detta den nya trenden? Att folk ska bli så påhoppade att de hoppar av?
Snälla Micke, lämna inte forum. Många gillar dina bilder! Det finns de som vill att forum ska passa dem perfekt, annars är det ett "otrevligt" och "orättvist" och så vidare forum. Men så vitt jag vet sköter jourmaster och webmaster detta forum, och det är deras ord som gäller vad som passar sig eller inte.
Till er som klagar: är ni nöjda nu, när Stockholms - förmodligen Sveriges - meste (och enligt mitt tycke bäste) bussfotograf aviserar sitt avsked från forum?
Kantorn skrev:Är detta den nya trenden? Att folk ska bli så påhoppade att de hoppar av?
Snälla Micke, lämna inte forum. Många gillar dina bilder! Det finns de som vill att forum ska passa dem perfekt, annars är det ett "otrevligt" och "orättvist" och så vidare forum. Men så vitt jag vet sköter jourmaster och webmaster detta forum, och det är deras ord som gäller vad som passar sig eller inte.
Till er som klagar: är ni nöjda nu, när Stockholms - förmodligen Sveriges - meste (och enligt mitt tycke bäste) bussfotograf aviserar sitt avsked från forum?
Jag är absolut inte nöjd med Mickes beslut men jag är inte en av dom som klagar, dom som klagar på att det är för mycket SL på det här forumet borde skämmas tycker jag! Lägg ut fler bilder själva istället, låt bli att kolla i trådarna eller dra härifrån, det här forumet behöver inga gnällspikar!
Och jag kan säga att jag kommer fortsätta bomba det här forumet med SL-bilder för det är här jag bor och det får ni f*n stå ut med!
Bättre å bättre, det vet jag inte...
Vi är bra på många olika saker men med alla dina bilder från hela Sverige från platser man inte ser så ofta så tycker jag helt klart att du är bäst av alla!
Vadå bara en bild per tråd? Finns ju inget så irriterande som när man klickar upp en tråd för att mötas av EN ENDA BILD?! Släng helst ut 20 bilder per tråd så finns det lite att titta på...
Heder åt alla fotografer som fyller forumet med bilder!
Har inte hängt med om vad som hänt men gammal är väl äldst?
Fortsätt med bilderna, personligen springer jag inte benen av mig men det är ett forum för intresserade och det lär det finnas här inne.
Var bilderna är tagna spelar ju ingen roll även om man känner sig mer hemma för min del i t.ex. Göteborg.
Där det finns mycket fordon ,där är chansen större att det finns intresserade som i detta fallet i SL-land.
Vet inte varför folk blir så upprörda över vad som visas i forumet. Men lägg inte av. Alla får ju visa det de vill bara de håller sig inom reglerna. Skulle aldrig komma på tanken att kritisera någon för vilka bilder den visar på forumet eller hur de visas. Alla har ju sin egen smak. Om jag nu skulle tycka att det är för lite bilder på spårvagnar från Grönköping får jag väl åka dit och fota spårvagnar. Om jag tycker det är för mycket närbilder, får jag väl åka ut och fota miljöbilder (eller tvärtom).
Nä, fortsätt lägga ut de bilder som du själv vill på det sätt som du själv tycker är bäst!
Att få alla nöjda är omöjligt!
Bussmicke jag hoppas att du fortsätter lägga ut bilder här, jag anser att detta forum kommer att förlora en stor profil annars. När jag började skriva här i jan 2003 så var det nästan bara du som la ut bilder på bussar i SL-land, men sedan dess har många duktiga förmågor hakat på, du, Peter S och Daniel Nordling har gett mig ett nytt intresse, jag skulle aldrig upptäckt digitalfoto om det inte vore för er. Jag kan ärligt säga att ni har berikat mitt liv. Jag vill samtidigt passa på att tacka alla andra som lägger ut bilder här, speciellt aik_putte, Henrik N, MJ, Yujin, Virtual1, Nerdboy och AGR. Låt oss lägga detta bakom oss nu och se fram mot våren som står på dörren
M224 skrev:speciellt aik_putte, Henrik N, MJ, Yujin, Virtual1, Nerdboy och AGR. Låt oss lägga detta bakom oss nu och se fram mot våren som står på dörren
M224 skrev:speciellt aik_putte, Henrik N, MJ, Yujin, Virtual1, Nerdboy och AGR. Låt oss lägga detta bakom oss nu och se fram mot våren som står på dörren
M224 skrev:Jag vill samtidigt passa på att tacka alla andra som lägger ut bilder här, speciellt aik_putte, Henrik N, MJ, Yujin, Virtual1, Nerdboy och AGR.
Som om jag inte hade feber nog utan de värmande orden...
Hehe tackar för de värmande orden här med Micke, klart du ska fortsätta visa bilder här, tycker det roligt att få se dina kollektivtrafikbilder och bilder från vardagen! Detta gäller även andra fotografer på forumet, så fortsätt fotografera och publicera!
Jag kan bara instämma, som sagt ber jag också väldigt mycket om ursäkt, självklart visar man mycket bilder ifrån sitt län.
Så, ryck dig i kragen nu Bussmicke och fortsätt ladda upp!