Omstigning spårvagn/färja
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Omstigning spårvagn/färja
Smidig omstigning Stockholm > spårvagn!

De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Omstigning
På andra sidan av hamnen, om man åker med Silja de vita båtarna, så går det spårvagn alla dagar i veckan 3B+3T och linje 1A under högtrafik M-F förbi Olympiakajen. Linje 2 till Skatudden går bara M-F.

AGR
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Jag inser att man borde åka till Helsinki. Speciellt som man har släkt där som kan visa en runt!
Problemet är jag jag HATAR att åka färja, och jag HATAR att flyga! Och åka runt tänker jag inte göra. Frågan lyder alltså, finns det någon SNABB och billig färja? Jag slipper gärna flytande_förurtscentrum-varianten av färja!
Problemet är jag jag HATAR att åka färja, och jag HATAR att flyga! Och åka runt tänker jag inte göra. Frågan lyder alltså, finns det någon SNABB och billig färja? Jag slipper gärna flytande_förurtscentrum-varianten av färja!
Ulf skrev:
Frågan lyder alltså, finns det någon SNABB och billig färja? Jag slipper gärna flytande_förurtscentrum-varianten av färja!
Fort går det inte, men du slipper affärer och polska tangoorkestrar och kan ägna överfärden åt att anteckna litteranr på vagnsdäck
http://seawind.test.letm.com/default.asp?l=swe
Frågan lyder alltså, finns det någon SNABB och billig färja? Jag slipper gärna flytande_förurtscentrum-varianten av färja!
Fort går det inte, men du slipper affärer och polska tangoorkestrar och kan ägna överfärden åt att anteckna litteranr på vagnsdäck

http://seawind.test.letm.com/default.asp?l=swe
Om du åker ex med Silja, så sov de 12 timmar äöverfarten tar. Du är utvilad å först iland vid ankomst!Ulf skrev:Jag inser att man borde åka till Helsinki. Speciellt som man har släkt där som kan visa en runt!
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Var stannar Silja jämfört med Viking?
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Silja i Helsingfors
Här är en bild som visar Siljas tilläggsplats i Helsingfors.

AGR