Tidtabell 181 1956
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Tidtabell 181 1956
Vid städning av skrivbord på Connex Gullmarsplan så hittades den här tidtabellen, för linje 181 från 1965.

AGR
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Ååååh! 181:an är ju min barndomslinje som jag fortfarande reser mycket med! Är uppvuxen i Sköndal, och reste med denna till gamla Bagis eller Farsta för byte till TBana.. Mmmm..
Visste inte att den var så gammal.. den går ju Skarpnäcks Gård-Farsta Strand nu för tiden. Gick Kärrtorp förut också..
Har du inga tabeller för 182:an från 80-talet?
Visste inte att den var så gammal.. den går ju Skarpnäcks Gård-Farsta Strand nu för tiden. Gick Kärrtorp förut också..
Har du inga tabeller för 182:an från 80-talet?
Jag har från 1981 och framåt med luckor sommaren 1982 annars komplett 1981 till idag
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.