//Johan
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Hm, bussen kom med linje nummer 50 i rutan och sen när jag tog den tillbaka som linje 92 . Så dom går runt som alla andra bussar.Lukas Johansson skrev:Snygga bilder!
Och som vi ser, så är givetvis berörd linje bortskämd med nya, lyxiga MAN, medans andra får åka Den Oudsten titt som tätt.
//Lukas
Jag önskar dessa bussar kördes, eller kördes oftare, på linje 84, 93, 95 och 97. Men det händer ibland att man får åka med en 300 buss.BussJohan skrev:Hm, bussen kom med linje nummer 50 i rutan och sen när jag tog den tillbaka som linje 92 . Så dom går runt som alla andra bussar.
Vilken linje skulle du vilka ha dom på om man säger så ;P
Hm, ser ju ut som en korsning mellan en MAN och en Citaro med de där glaspartierna upptill. Hur ny är den modellen?BussJohan skrev:
//Johan
ja gärna på 58:an, där det fn är gott om slitna oudstenleder.. tack..BussJohan skrev:Hm, bussen kom med linje nummer 50 i rutan och sen när jag tog den tillbaka som linje 92 . Så dom går runt som alla andra bussar.Lukas Johansson skrev:Snygga bilder!
Och som vi ser, så är givetvis berörd linje bortskämd med nya, lyxiga MAN, medans andra får åka Den Oudsten titt som tätt.
//Lukas
Vilken linje skulle du vilka ha dom på om man säger så ;P