GS 594

Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Joohan

GS 594

Inlägg av Joohan »

Har velat fånga den här bussen länge sen idag kom chansen då jag skulle ta bilder på spårvagnar .. Men så var det visst inte utan dom här fastnade i linsen :D

Bild

Bild

Bild

Bild

//Johan
Lukas Johansson

Inlägg av Lukas Johansson »

Snygga bilder!

:arrow: Och som vi ser, så är givetvis berörd linje bortskämd med nya, lyxiga MAN, medans andra får åka Den Oudsten titt som tätt.

//Lukas
Joohan

Inlägg av Joohan »

Lukas Johansson skrev:Snygga bilder!

:arrow: Och som vi ser, så är givetvis berörd linje bortskämd med nya, lyxiga MAN, medans andra får åka Den Oudsten titt som tätt.

//Lukas
Hm, bussen kom med linje nummer 50 i rutan och sen när jag tog den tillbaka som linje 92 . Så dom går runt som alla andra bussar.

Vilken linje skulle du vilka ha dom på om man säger så ;P
Mc_Topaz

Inlägg av Mc_Topaz »

BussJohan skrev:Hm, bussen kom med linje nummer 50 i rutan och sen när jag tog den tillbaka som linje 92 . Så dom går runt som alla andra bussar.

Jag önskar dessa bussar kördes, eller kördes oftare, på linje 84, 93, 95 och 97. Men det händer ibland att man får åka med en 300 buss.
It's Mc not Mac. I'm no Scottish!
Användarens profilbild
stockholm79

Re: GS 594

Inlägg av stockholm79 »

BussJohan skrev:Bild
//Johan
Hm, ser ju ut som en korsning mellan en MAN och en Citaro med de där glaspartierna upptill. Hur ny är den modellen?
Sist jag så nya MAN-bussar (för ett drygt halvår sen) såg de lite annorlunda ut på sidorna, även fronten verkar ha blivit ändrad litegrann.

/or
cetero censeo tramviam esse servandam!
jbjh

Inlägg av jbjh »

BussJohan skrev:
Lukas Johansson skrev:Snygga bilder!

//Lukas
Hm, bussen kom med linje nummer 50 i rutan och sen när jag tog den tillbaka som linje 92 . Så dom går runt som alla andra bussar.

ja gärna på 58:an, där det fn är gott om slitna oudstenleder.. tack.. :D
Skriv svar