En blek novembersol...

Övriga lokaltrafikbilder som exempelvis båtar här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga lokaltrafikbilder som exmpelvis båtar här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Jan L
Kontakt:

En blek novembersol...

Inlägg av Jan L »

Bild
... fick mig att gå ut i den isande snålblåsten och bland annat ta denna bild på tunnelbanan mellan Gamla Stan och Slussen här i Stockholm idag. Kul med annat än C20 framför objektivet ibland...
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Kul med vardagsbilder.

>Kul med annat än C20 framför objektivet ibland...

Jag håller verkligen med, är så le på alla C20 efter C20 som kommer hela tiden.

/Micke som tyvärr fick åka C20 till jobbet idag.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Användarens profilbild
Stefan Widén

vardagsbilder?

Inlägg av Stefan Widén »

Ett CX tåg är väl inte längre att betrakta som "bara" ett vardagsmotiv...vissa får ju jaga benen av sig och tillämpa extrem reseplanering för att tillfredställa vissa yngre förmågor i familjen. Är den sedan grön så är lyckan total och den omnämnde kan sen somna in på kvällen rablandes...jag fick åka grön vagn....Känns historien igen?...kunde just tro det

Fast en klämmig bild...från vardagen...är när man lyckas fånga fyra C 20 på strömbron...nån som gjort det?

Stefan
Infrastrukturexpert med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
Daniel S

Inlägg av Daniel S »

Det är tillräckligt svårt att fånga en C20 på Strömbron; där går nämligen inga tåg!

(För icke-stockholmare: Strömbron går över Norrström mellan slottet och Kungsträdgården. Bron på bilden är tunnelbanebron över Söderström.)

:)
Skriv svar