Det har ju utbildats några nya spårvagnsförare åt Connex, straxt innan Busslink lämnade spårplanen.......
Eftersom alla tre M98:orna varit avställda en tid, så hadde dessa nya förare inte fått utbildning på dessa vagnar, varför ett visst behov av komplettering finns.
Dessutom kommer såväl 23 som 21 snart att vara synliga på spåren igen.
Såsmåningom lär vi dessutom få se 24:an också.......... liksom 25, 26 27 28 och 29. Blir nog en spännade tid framöver.
leifd skrev:Det har ju utbildats några nya spårvagnsförare åt Connex, straxt innan Busslink lämnade spårplanen.......
Eftersom alla tre M98:orna varit avställda en tid, så hadde dessa nya förare inte fått utbildning på dessa vagnar, varför ett visst behov av komplettering finns.
Dessutom kommer såväl 23 som 21 snart att vara synliga på spåren igen.
Såsmåningom lär vi dessutom få se 24:an också.......... liksom 25, 26 27 28 och 29. Blir nog en spännade tid framöver.
Sjävklart har jag bevittnat "Münchens Återkomst" på stadens gator, bara det att den var så dum att inte dyka upp den lilla tid som jag hade på mig innan körlektionen för att släppa lös Nikon D70:s krafter, kom bara tråkiga M97:or