Sida 1 av 1

Amerikaner i Göteborg

Postat: söndag 05 april 2026 9:01
av Odd
Två amerikaner som har flyttat till Göteborg bestämde sig för att åka alla spårvägslinjer i staden. Och upplevelsen blev inte riktigt som dom tänkt sig.



Är det helt enkelt så att en spårväg ger ett helt annat lugn och en upplevelse som en unikt hektisk tunnelbana inte kan ge?