Fråga om anslutning till andra forumgrupper innom forumet som tex Juniorsektionen

Om själva Forum. Personalen försöker svara på alla frågor.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Om själva Forum. Personalen försöker svara på alla frågor.
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Alex222
Inlägg: 3
Blev medlem: torsdag 06 juli 2023 11:09

Fråga om anslutning till andra forumgrupper innom forumet som tex Juniorsektionen

Inlägg av Alex222 »

Hej, är ny på detta forum, så jag undrar hur man kan få tillgång till tillexempel andra sektioner som är endast för regristrerade användare, som tillexempel T-banegruppen
daniel_s
Inlägg: 14173
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Fråga om anslutning till andra forumgrupper innom forumet som tex Juniorsektionen

Inlägg av daniel_s »

Forumet har i praktiken slutat användas för dessa grupper.
Joakim W
Inlägg: 469
Blev medlem: tisdag 22 september 2009 23:42
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: Fråga om anslutning till andra forumgrupper innom forumet som tex Juniorsektionen

Inlägg av Joakim W »

Alex222 skrev: onsdag 19 juli 2023 23:06 Hej, är ny på detta forum, så jag undrar hur man kan få tillgång till tillexempel andra sektioner som är endast för regristrerade användare, som tillexempel T-banegruppen
Just juniorsektionen har nog aldrig använt forumet för något. Vi har inte hållit på med några större aktiviteter sedan pandemin bröt ut heller tyvärr. Vi får se om det blir några aktiviteter till hösten.

Men som JDS säger, dessa underkategorier används inte idag, det mesta sker via Facebook.
Besök gärna min hemsida http://www.jowahlen.se!
spooky
Inlägg: 57
Blev medlem: onsdag 01 september 2010 14:19

Re: Fråga om anslutning till andra forumgrupper innom forumet som tex Juniorsektionen

Inlägg av spooky »

Vas heter detta forum på fejjan? Man kan ju aldrig få för mycket spårvägsnack i livet.

Skickat från min SM-S908B via Tapatalk

Joakim W
Inlägg: 469
Blev medlem: tisdag 22 september 2009 23:42
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: Fråga om anslutning till andra forumgrupper innom forumet som tex Juniorsektionen

Inlägg av Joakim W »

spooky skrev: torsdag 20 juli 2023 22:12 Vas heter detta forum på fejjan? Man kan ju aldrig få för mycket spårvägsnack i livet.

Skickat från min SM-S908B via Tapatalk
"Alla vi spårvagnsintresserade" är nog den gruppen som är mest aktiv och handlar om spårvagnar! Men det är ju mest bilder.
Besök gärna min hemsida http://www.jowahlen.se!
Skriv svar