Bussen Aly (resan till Linköping) - bilder

Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
wax
Inlägg: 168
Blev medlem: måndag 19 maj 2014 19:05

Bussen Aly (resan till Linköping) - bilder

Inlägg av wax »

Hej, allihopa i tråden!

I tisdags var jag på besök i Linköping. Jag önskade att få åka med min favoritbuss som bär namnet ALY 538, Veolia 3655, 5419.
Och jag hade turen att få åka med Aly! Hurra! Från mitt äventyr tänkte jag även lägga upp lite bilder och en film från när jag åker med Aly. Jag har bland annat filmat en reklambild på en stor man på bakdörren, det såg lite läskigt ut! Men, men, här kommer det bilder:
Bilagor
Hemma har jag påbörjat ett projekt med att rita bussen Aly. Så här blev resultatet!
Hemma har jag påbörjat ett projekt med att rita bussen Aly. Så här blev resultatet!
CAM02799.jpg (126.98 KiB) Visad 2903 gånger
Aly lämnar en hållplats på linje 1. (28/7-2015)
Aly lämnar en hållplats på linje 1. (28/7-2015)
CAM02805.jpg (193.19 KiB) Visad 2904 gånger
Aly har stannat till vid Linköpings Resecentrum för en liten rast. (Ursäkta för den suddiga bilden)! (28/7-2015)
Aly har stannat till vid Linköpings Resecentrum för en liten rast. (Ursäkta för den suddiga bilden)! (28/7-2015)
CAM02804.jpg (88.06 KiB) Visad 2904 gånger
Aly är vid hållplatsen Trädgårdstorget. (28/7-2015). <br /><br />Jag hoppas att bilderna uppskattades av er. (Jag har haft stora tekniska problem med att ladda upp filmen på när jag åker med Aly. Filmen är av formatet MP4 och det formatet är inte tillåtet här. Ska jag använda en filmuppladdnings-tjänst? Jag är mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig! Jag är tacksam för svar och hjälp). <br /><br />Hoppas att Ni tyckte att bilderna var fina. Vi ses i nästa inlägg! <br /><br />// Wax
Aly är vid hållplatsen Trädgårdstorget. (28/7-2015).

Jag hoppas att bilderna uppskattades av er. (Jag har haft stora tekniska problem med att ladda upp filmen på när jag åker med Aly. Filmen är av formatet MP4 och det formatet är inte tillåtet här. Ska jag använda en filmuppladdnings-tjänst? Jag är mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig! Jag är tacksam för svar och hjälp).

Hoppas att Ni tyckte att bilderna var fina. Vi ses i nästa inlägg!

// Wax
CAM02785.jpg (134.6 KiB) Visad 2915 gånger