Skt 1985 (Spårvägsmuseet)
Postat: fredag 05 december 2014 22:52
Hela Sveriges spårvägsajt sedan 1996
https://forum.sparvagssallskapet.se/
Du missade H59:an (är det väl) längst ut t v i bilden!roggek skrev:Tja, en "silverfisk" på 54:an, aktern på en CR 112 på linje 48 mot SöS, en ledbuss (antagligen en H22 eller en H24?) på någon 800-linje, och en CF från Wasatrafik på 810:an...
Kan f ö säga att bilden är tagen på en morgon...![]()
Kan det bli så mycket roligare blandning...