Sida 1 av 1

Skt 1985 (Spårvägsmuseet)

Postat: fredag 05 december 2014 22:52
av daniel_s

Re: Skt 1985 (Spårvägsmuseet)

Postat: lördag 06 december 2014 0:49
av roggek
Tja, en "silverfisk" på 54:an, aktern på en CR 112 på linje 48 mot SöS, en ledbuss (antagligen en H22 eller en H24?) på någon 800-linje, och en CF från Wasatrafik på 810:an...
Kan f ö säga att bilden är tagen på en morgon... :roll:
Kan det bli så mycket roligare blandning... :cheesygrin:

Re: Skt 1985 (Spårvägsmuseet)

Postat: lördag 06 december 2014 23:38
av daniel_s
roggek skrev:Tja, en "silverfisk" på 54:an, aktern på en CR 112 på linje 48 mot SöS, en ledbuss (antagligen en H22 eller en H24?) på någon 800-linje, och en CF från Wasatrafik på 810:an...
Kan f ö säga att bilden är tagen på en morgon... :roll:
Kan det bli så mycket roligare blandning... :cheesygrin:
Du missade H59:an (är det väl) längst ut t v i bilden!

Re: Skt 1985 (Spårvägsmuseet)

Postat: söndag 07 december 2014 20:56
av daniel_s
Liten tråd som uppstått i ett annat forum om bilden:

http://www.omnibuss.se/forum/index.php/ ... 531.0.html